Krzysztof Hołowczyc w bondowskiej kampanii Atlantic
W połowie listopada ruszy kampania reklamowa zegarków Atlantic z udziałem Krzysztofa Hołowczyca. Akcję –nawiązującą do stylistyki filmów o Bondzie – firma przygotowuje we współpracy z firmami Media Inn i Kuźnia PR.
Na potrzeby nowej kampanii reklamowej zegarków Atlantic opartej na wizerunku Krzysztofa Hołowczyca zrealizowano już sesję fotograficzną. Zdjęcia kierowcy robił Jacek Poremba. Kreacja kampanii będzie nawiązywać do filmów o Jamesie Bondzie. Przypomnijmy, że Hołowczyc reklamował już Atlantic wiosną i latem br. (więcej na ten temat).
Nowa kampania rozpocznie się w połowie listopada, obejmując prasę (magazyny dla mężczyzn, publikacje biznesowe), internet (konkursy, reklamy, działania public relations, strona atlantic-watch.pl), outdoor oraz punkty sprzedaży.
Za przygotowanie całej akcji – w tym zakup mediów – odpowiada firma Media Inn, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.
Kampania będzie prowadzona do końca 2011 roku.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Hołowczyc w bondowskiej kampanii Atlantic