SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Badziak po 16 latach odchodzi z Mediabrands

Grupa Mediabrands, do której należą takie agencje, jak m.in. Initiative i UM reorganizuje zespół tradingowy. Z firmy odchodzi - po 16 latach - Krzysztof Badziak, buying director - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

W najbliższym czasie zmieni się organizacja zespołu tradingowego grupy Mediabrands.  Z grupą rozstaje się Krzysztof Badziak, buying director.

Jego obowiązki przejmą członkowie zespołu. Za negocjacje i realizacje działań w telewizji odpowiadać będzie Piotr Borusiewicz, za media online – Tomasz Czerwiński, za outdoor, prasę i radio – Monika Rychlica.

Nadzór nad całym teamem trade przejmie Piotr Borusiewicz, wspierany przez Monikę Bronowską, CEO Mediabrands CEE.

Krzysztof Badziak z Mediabrands związany był od 16 lat. W latach 2006-2016 zajmował stanowisko trading media directora. W 2016 roku został chief trading officerem. W 2019 roku został dodatkowo członkiem zarządu.

Przed dołączeniem do Mediabrands pracował przez 7 lat w domu mediowym MEC (obecnie Wavemaker/GroupM/WPP). Był tam account managerem.

Jest absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

 

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Badziak po 16 latach odchodzi z Mediabrands

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
.
odpowiedź