Krzysztof Badziak po 16 latach odchodzi z Mediabrands
Grupa Mediabrands, do której należą takie agencje, jak m.in. Initiative i UM reorganizuje zespół tradingowy. Z firmy odchodzi - po 16 latach - Krzysztof Badziak, buying director - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
W najbliższym czasie zmieni się organizacja zespołu tradingowego grupy Mediabrands. Z grupą rozstaje się Krzysztof Badziak, buying director.
Jego obowiązki przejmą członkowie zespołu. Za negocjacje i realizacje działań w telewizji odpowiadać będzie Piotr Borusiewicz, za media online – Tomasz Czerwiński, za outdoor, prasę i radio – Monika Rychlica.
Nadzór nad całym teamem trade przejmie Piotr Borusiewicz, wspierany przez Monikę Bronowską, CEO Mediabrands CEE.
Krzysztof Badziak z Mediabrands związany był od 16 lat. W latach 2006-2016 zajmował stanowisko trading media directora. W 2016 roku został chief trading officerem. W 2019 roku został dodatkowo członkiem zarządu.
Przed dołączeniem do Mediabrands pracował przez 7 lat w domu mediowym MEC (obecnie Wavemaker/GroupM/WPP). Był tam account managerem.
Jest absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Badziak po 16 latach odchodzi z Mediabrands