Krwawy miniserial z youtuberami reklamuje Orange na Kartę (wideo)
Udostępniono pierwszy z trzech odcinków miniserialu „Historie na kartę” promującego Orange na Kartę. W produkcji, przygotowanej przez firmy VML Polska, Sputnik i Coloroffon - występują znani youtuberzy, m.in. twórcy kanałów Abstrachuje TV, Cyber Marian, Mishon i Madeline Gavi.
W „Historiach na kartę” youtuberzy wcielają się w role średniowiecznych rycerzy, dam i władców, którzy snują intrygi, walczą o wpływy i nawiązują romanse. Pierwszy z trzech odcinków jest zatytułowany „6 złotych monet”, ma niestandardowo ilustrować promocję w Orange na kartę, w ramach której za 6 zł można otrzymać 6 GB pakietu internetowego na 30 dni.
- To pierwszy w Polsce projekt tego typu, łączący świeżość i pomysłowość youtuberów z bardzo wysokiej jakości produkcją spotów. Do tej pory influencerzy raczej publikowali na własnych kanałach, bojąc pojawiania w kanałach marek, bo często wychodziło to nieco sztywno. Cieszę się, że po raz kolejny udowadniamy swoimi działaniami, że jeśli się chce, to można - opisuje produkcję Tomasz Sulewski, kierownik ds. projektów korporacyjnych w Orange Polska.
W miniserialu występują Rafał Masny i Robert Pasut z kanału Abstrachuje TV, Cyber Marian, Aleksandra Kasprzyk z Mishon oraz Magdalena Gawęcka z Madeline Gavi.
Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja VML Poland, natomiast scenariusz przygotowali twórcy Abstrachuje TV i Aleksandra Kasprzyk. Reżyserią klipów zajął się Filip Syczyński, zdjęciami - Igor Daniel i Igor Połaniewicz, produkcją - Sputnik Studio, a postprodukcją - Coloroffon.
Kolejne odcinki serialu będą udostępniane na socialmediowych profilach Orange Polska, przede wszystki na kanale youtube’owym.
Dołącz do dyskusji: Krwawy miniserial z youtuberami reklamuje Orange na Kartę (wideo)