SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kruk w kampanii zachęca do wiosennych porządków budżetu domowego (wideo)

Grupa Kruk zajmująca się windykacją należności rozpoczęła w poniedziałek kampanię marketingową, w której zachęca Polaków do porządkowania do porządkowania swoich domowych budżetów oraz podkreśla, że każdy człowiek to osobna historia i inne podejście do zadłużenia.

Kampania ma przekonać zadłużonych Polaków, że unikanie spłaty długu (nawet najmniejszego) niekorzystnie wpływa na ich życie. W końcowym rozrachunku pochłania więcej energii niż zmierzenie się z tym tematem. Zwykle okazuje się, że nie jest to wcale takie trudne, jakby mogło się początkowo wydawać.

- Jesteśmy w stanie pomóc osobom zadłużonym na różnych etapach – także gdy sprawa znajduje się już u komornika. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie, doradcy z firmy Kruk dobierają najlepsze rozwiązania do sytuacji danej osoby - mówi Piotr Krupa, prezes spółki.

Dodaje, że nowa kampania została przygotowana w oparciu o konkretne potrzeby zgłoszone przez osoby zadłużone, które zaproszono do badań i podzielenia się swoimi potrzebami i doświadczeniami. W oparciu o nie powstało sześć spotów – sześć odrębnych historii opartych o przykłady z życia klientów firmy. Do każdej z nich dopasowano produkty oferowane przez firmę: rozłożenie zadłużenia na dogodne raty, korzystanie z platformy e-kruk, spotkanie z doradcą terenowym, możliwość korzystania z programu bonusowego, wsparcie w sprawach, które są już u komornika czy rozwiązania dla osób pracujących dorywczo .

Jest to pierwsza tego typu kampania (produktowa) z branży firm zarządzających wierzytelnościami. Spoty pojawią się w telewizji, radiu i internecie.

Za kreację reklam odpowiada Synergion, za scenariusze i realizację kampanii Grupa Eskadra Produkcja D35 , a media zaplanował i kupił dom mediowy EasyMedia.

  • Więcej informacji:
  • Kruk

Dołącz do dyskusji: Kruk w kampanii zachęca do wiosennych porządków budżetu domowego (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
prawnik
A tworzony od czasu Tuska projekt "przedawnienia z urzędu" nabiera coraz bardziej konkretnych kształtów;) Jest spora szansa, że zostanie uchwalony w tej kadencji;)
odpowiedź
User
Fan
Tak. Są innowacyjni jak diabli;) jak dotad najlepsza kampania to ultimo z zeszłego roku
odpowiedź
User
zainteresowany
ja w tym innowacji nie odnajduje. Reklama jak każda inna. Nie ma szału totalnie.
odpowiedź