"Nic nie musisz. Wszystko możesz" w kampanii rowerów Kross
Ruszyła nowa odsłona kampanii polskiego producenta rowerów Kross. Marka rozpoczyna sezon po raz kolejny motywując do aktywnego spędzania wolnego czasu i dbania o kondycję, a przy okazji przeżywania emocji na rowerze.
Kolejna odsłona kampanii Kross „Nic nie musisz, wszystko możesz" rusza wraz z początkiem sezonu rowerowego. Polski producent zachęca Polaków do przeżywania prawdziwych emocji związanych ze sportem rowerowym oraz zadbania o zdrowie i kondycję.
Przygotowane kreacje pokazują, że dzięki aktywności czujemy się lepiej, mamy więcej energii a rower jest świetnym sposobem na realizację swoich pasji a także codzienne dojazdy, w tym uniknięcie korków i kłopotów z parkowaniem.
- Polski Kross demokratyzuje dostęp do najwyższej jakości rowerów górskich, miejskich i gravelowych oraz coraz częściej wybieranych przez klientów – rowerów elektrycznych. KROSS to sport, wyzwania i emocje, ale także radość z jazdy i swoboda korzystania z ekologicznego i taniego w opozycji do samochodu środka transportu. Te atrybuty naszej marki konsekwentnie komunikujemy w najnowszej odsłonie kampanii „Kross. Nic nie musisz, wszystko możesz", prezentując szerokie portfolio modeli rowerów Kross – zarówno konwencjonalnych, jak również e-bike'ów – mówi o nowej kampanii Iwona Stępniak, dyrektor marketingu Kross.
W kampanii prezentowane są między innymi zalety przewagi rowerów elektrycznych.
W działaniach wykorzystano naturalne obserwacje, zarejestrowane w miejskich i górskich plenerach Teneryfy. Zdjęcia do sesji wykonał Łukasz Ziętek (Match and Spark), produkcją zajęła się agencja kreatywna H2O. Mediami zajmuje się dom mediowy MediaHub. Za komunikację PR odpowiada agencja Prepare.
Dołącz do dyskusji: "Nic nie musisz. Wszystko możesz" w kampanii rowerów Kross