SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kropla Beskidu promuje się rodzinnych w eventach „Kropla na trawie”

MediaCom Warszawa realizuje wakacyjną akcję promocyjną wody Kropla Beskidu (produkowanej przez The Coca-Cola Company). Kropla Beskidu po raz pierwszy zaangażowała się w cykl imprez pod nazwą „Kropla na Trawie - Kropla Beskidu na Targu Śniadaniowym”.

Kropla Beskidu rusza z cyklem imprez „Kropla na trawie” towarzyszących akcji społecznej pod nazwą Targi Śniadaniowe. Chce w ten sposób promować spędzanie wolnego czasu wspólnie z rodziną i przyjaciółmi.

Przez kilka najbliższych tygodni, podczas warszawskich Targów Śniadaniowych, powstaną strefy Kropli Beskidu, gdzie uczestnicy będą mogli skorzystać z przygotowanych dla nich atrakcji. Na terenie strefy dostępna będzie gra, która rozwija i poprawia koordynację, gibkość, równowagę i zwinność, a poziom trudności dostosowany jest do wieku graczy.  Przez cały dzień będzie można również konsultować i sprawdzać wady postawy swoich pociech. Zespół rehabilitantów z Instytutu Matki i Dziecka zbada najmłodszych i pokaże im jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia, aby zapobiec wadliwej postawie ciała.

Organizowane będą też bezpłatne degustacje, warsztaty i pokazy kulinarne, które poprowadzi zwycięzca ostatniej edycji programu „MasterChef” - Damian Kordas.

Przy okazji tego wydarzenia organizatorzy przygotowali strefę recyklingową, gdzie wspólnie z uczestnikami eventu będą tworzyć kulę ziemską poprzez nabijanie na nią zużytych butelek. Każdy, kto przyłączy się do akcji i podczas wakacji przyniesie do punktu recyklingowego przynajmniej trzy plastikowe, dowolne butelki oraz zrobi sobie fotkę w fotobudce Kropli Beskidu, otrzyma prezent - niespodziankę.

Eventy odbywać się będą w Warszawie do 20 sierpnia. Strefa recyklingowa Kropli Beskidu będzie obecna w wybranych lokalizacjach Targu przez całe wakacje.

Akcja Kropli Beskidu realizowana jest wspólnie z Instytutem Matki i Dziecka. Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają zespół biznesowy i pion Beyond Advertising domu mediowego MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Kropla Beskidu promuje się rodzinnych w eventach „Kropla na trawie”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl