SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Kropkę nad i" ogląda 677 tys. widzów. TVN24 przegrywa z TVP Info

W styczniu br. program "Kropka nad i” oglądało średnio 677 tys. widzów. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik jest na drugim miejscu oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Monika Olejnik, fot. AKPA Monika Olejnik, fot. AKPA

Magazyn „Kropka nad i” emitowany jest od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w styczniu br. wyniosła 677 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,29  proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 21 stycznia - śledziło go 845 tys. osób. Gośćmi Moniki Olejnik był wtedy rzecznik nowej Krajowej Rady Sądownictwa sędzia Maciej Mitera oraz konstytucjonalista Marek Chmaj. Dyskutowano o wycofanej delegacji olsztyńskiego sędziego Pawła Juszczyszyna, któremu w Kancelarii Sejmu w Warszawie nie okazano list poparcia do nowej KRS. – Jako sędzia zawsze byłem za ich ujawnieniem – zapewnił Mitera. Monika Olejnik pytała swoich gości również o ustawę represyjną wobec sędziów. – Nie ma opinii, która wskazywałaby, że ten projekt jest zgodny z konstytucją – podkreślał Chmaj, doradca marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego. Goście programu komentowali też krytyczne wypowiedzi prezydenta Andrzeja Dudy na temat sędziów.

W porównaniu z analogicznym okresem w 2019 r. "Kropka nad i" straciła 138 tys. widzów. Od 2 do 31 stycznia ubiegłego roku program śledziło 815 tys. widzów, co przełożyło się na 5,12 proc. udziału, w grupie 16-49 - 2,50 proc., a w grupie 16-59 - 3,17 proc.

W paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik liderem oglądalności jest stacja TVP Info, której udział wynosi 5,07 proc. Na drugim miejscu znalazła się "Kropka nad i" z udziałem 4,51 proc., a ostatnie miejsce na podium zajął Polsat News (1,43 proc.)

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Inaczej jest w grupie 16-49 - tutaj liderem jest "Kropka nad i".

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 4,47 proc.

Dołącz do dyskusji: "Kropkę nad i" ogląda 677 tys. widzów. TVN24 przegrywa z TVP Info

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz
Hohoho ... Flagowy program TVN24 przegrywa z TVPINFO i to zapewne w badaniach Nielsena...
Czyżby tendencyjność i zjadliwość Moniki Olejnik się przejadła?
0 0
odpowiedź
User
Tvidz
I nie ma się co dziwić! Jestem antyfanem INFO, ale poziom rozmów Olejnej od dłuższego czasu jest ŻENUJĄCO słaby! ale rozumiem, że wszyscy się boją jej o tym powiedzieć...
0 0
odpowiedź
User
Ja
Olechowski miszcz! Miszczaki uczcie się jak robić nowoczesną telewizje
0 0
odpowiedź