„Kropka nad i” straciła 110 tys. widzów. Hitem rozmowa z Rafałem Trzaskowskim
W sezonie 2017/2018 „Kropkę nad i” oglądało średnio 633 tys. widzów, o 110 tys. osób mniej niż w poprzednim. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik nadal był liderem oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 7,68 mln zł.
Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2017/2018 emitowany był od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 28 sierpnia 2017 roku do 12 lipca 2018 roku wyniosła 633 tys. osób. Przełożyło się to na 4,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,92 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowanie najpopularniejszym wydaniem programu Moniki Olejnik w analizowanym okresie był odcinek pokazany 12 grudnia ub.r., w którym gościem był Rafał Trzaskowski. Polityk PO komentował wygłoszone tego samego dnia expose nowego premiera Mateusza Morawieckiego.
Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” straciła 110 tys. widzów. Wówczas (tj. w sezonie 2016/2017) program śledziło 743 tys. osób, co przełożyło się na 4,95 proc. udziału w 4+, 2,88 proc. w 16-49 oraz 3,40 proc. w 16-59.
TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik nadal był liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Drugie miejsce w tym czasie należało do stacji TVP Info, której udział wyniósł 3,71 proc., a trzeci był Polsat News (0,79 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 7,68 mln zł. Dla porównania, w sezonie 2016/2017 „Kropka nad i” zarobiła z reklam 5,26 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 4,27 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” straciła 110 tys. widzów. Hitem rozmowa z Rafałem Trzaskowskim