Kraków będzie się reklamował w CNN (wideo)
Kraków rozpocznie w przyszłym tygodniu kampanię reklamową w kanale telewizyjnym i serwisie internetowym CNN International. Trzy etapowa akcja jest skierowana do odbiorców z całego świata.
23 lutego rozpocznie się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa Krakowa prowadzona w CNN Internetional. Akcja pod hasłem "Kraków: The Great" w idyllicznej stylistyce pokazuje atrakcje turystyczne tego miasta, przede wszystkim te związane z kulturą. - Odbiorcy CNN to wpływowi ludzie, dlatego chcemy im pokazać, że Kraków to modne miasto, oferujące również ciekawe możliwości inwestycyjne - zaznacza Jacek Majchrowski, prezydent tego miasta. Kampania obejmie 30-sekundowy spot emitowany w kanale CNN Internetional oraz reklamy zamieszczane w specjalnie dobranych serwisach internetowych tej stacji - w tym bannery zachęcające do udziału w konkursie prowadzonym w witrynie Krakowa. Przekaz jest skierowany do mieszkańców Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu, a w późniejszym etapie obejmie w sieci odbiorców z Azji i Stanów Zjednoczonych.
Akcja będzie prowadzona w trzech odsłonach zaplanowanych na luty, czerwiec i wrzesień. Spot wykorzystywany w kampanii zrealizował Turner Commercial Productions, dział kreatywny CNN International Advertising Sales.
Dołącz do dyskusji: Kraków będzie się reklamował w CNN (wideo)