SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kosmetyki Bond w nowej odsłone wsparte kampanią (wideo)

Dom mediowy Media Choice rozpoczął współpracę z marką Bond (Pharma CF), oferującą kosmetyki do codziennej pielęgnacji dla mężczyzn. Kampania digital ma służyć zwiększeniu świadomości marki i jej produktów wśród grupy docelowej. Jednym z głównych elementów jest launch nowej linii „Inspired by Whisky”.

W ramach działań reklamowych realizowana będzie szerokozasięgowa kampania z wykorzystaniem wielu kanałów. Komunikaty będą widoczne m.in. w wyszukiwarce, na witrynach tematycznych i portalach horyzontalnych, w social mediach, platformach telewizji internetowej oraz YouTube. Dodatkowo zaplanowano działania reklamowe w aplikacjach mobilnych i zakupowych, a także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

Ze strony domu mediowego wszelkie prace koordynuje dedykowany zespół w składzie: Marcin Kowal (head of programmatic buying & partner), Marek Śnioch (media planner), Sandra Łangowska (new business manager).

Działaniom reklamowym towarzyszy hasło „Męski punkt golenia”, w którym zawierają się najważniejsze cechy marki.

Kampania promuje piankę i żel do golenia, wodę oraz balsam po goleniu z nowej linii „Inspired by Whisky” o charakterystycznej nucie zapachowej bursztynowego trunku.

Dołącz do dyskusji: Kosmetyki Bond w nowej odsłone wsparte kampanią (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl