Koralowe reklamy w kampanii „Zwracamy uwagę na Małopolskę”
Pod hasłem „Zwracamy uwagę na Małopolskę” rusza kampania promująca atrakcje turystyczne województwa małopolskiego. Motywem przewodnim akcji, obejmującej outdoor i BTL, jest sznur czerwonych korali.
W startującej 18 lipca kampanii turystycznej Małopolski wykorzystywane są billboardy 3D, których główny element to sznur czerwonych kul-korali. Odwołuje się on tradycyjnych strojów z regionu małopolskiego, symbolizując jego bogatą ofertę turystyczną. Z kolei zielone tło plakatu nawiązuje do identyfikacji Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej obejmującego 33 placówki informacji turystycznej serwis visitmalopolska.pl.
Takie reklamy - zgodnie z hasłem głównym kampanii - mają przyciągnąć uwagę odbiorców. A akcji wykorzystanych zostanie 30 nośników wielkoformatowych w województwach mazowieckim, śląskim, świętokrzyskim i w samej Małopolsce. - To naturalne, że Małopolskę rozsławiają w dużej mierze te największe, najbardziej znane miejsca na turystycznej mapie, jak Kraków czy Wieliczka. Niemniej jednak, bardzo zależy nam na utrwalaniu marki regionu, w którym kryje się przecież szereg innych, wartych odwiedzenia atrakcji - deklaruje Elżbieta Kantor, dyrektor departamentu turystyki, sportu i promocji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego.
Kampania obejmuje także dystrybucję ponad 12 tysięcy niewielkich ulotek, tzw. wlepek. - Na wlepkach będzie można znaleźć kod QR i za jego pomocą wejść na stronę visitmalopolska.pl (poprzez banner z motywem korala, na stronie głównej). Wszyscy zainteresowani znajdą tam szczegóły naszej akcji „Małopolska za mniej - zobacz więcej” - opisuje Leszek Zegzda, prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej.
Na jesień planowana jest już kontynuacja akcji. - Koral Małopolski połączy ludzi w ramach interaktywnych telemostów, Koralowy Kamper dotrze do najciekawszych zakątków regionu, w zaskakujący sposób zaprosimy na zimę i na narty do Małopolski - zapowiada Elżbieta Kantor.
Za kreację, produkcję i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Agencja Promocji Miast i Regionów.
Dołącz do dyskusji: Koralowe reklamy w kampanii „Zwracamy uwagę na Małopolskę”