SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konrad Skórczyński dyrektorem obsługi klientów w UPC Polska

Konrad Skórczyński został nowym dyrektorem obsługi klientów w sieci kablowej UPC Polska. Zastąpił na nim Konrada Kopera, który rozstał się z operatorem.

Skórczyński jest odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii obsługi klientów w UPC Polska we współpracy z wszystkimi działami w firmie. Pracuje w zespole Jakuba Kłoczewiaka, który od marca br. odpowiada za obszar obsługi klientów spółek Liberty Global w całej Europie Środkowo-Wschodniej piastując funkcję vice presidenta customer care and customer experience (więcej na ten temat).

Konrad Skórczyński pracuje w UPC Polska od 2000 roku, a od 2004 roku zajmuje w spółce stanowiska kierownicze. Ostatnio był starszym kierownikiem Centrum Wsparcia Technicznego, które odpowiada za kompleksową obsługę techniczną klientów oraz wsparcie dla techników. Skórczyński reprezentował pion obsługi klienta w kluczowych projektach spółki. Jest absolwentem korporacyjnego programu Fast Forward.

Sieć kablowa UPC Polska na koniec 2014 roku miała 1,44 mln abonentów  (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: Konrad Skórczyński dyrektorem obsługi klientów w UPC Polska

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zuza
Trzymam kciuki! Bo do tej pory poziom obsługi klienta był żenująco niski
odpowiedź
User
Zuza
Trzymam kciuki! Bo do tej pory poziom obsługi klienta był żenująco niski
odpowiedź
User
marek 502687454
podalem tel zeby nie byc anonimowym -umowa dwa temu na pelen zakres usług -nie dzila od samego poczatku tak jak powinno 6 kontaków przez telefon ,jakis resetacji i innych prób przeciez ja nie jestem od tego zeby kierowanym byc przez technika i naprawiac bubel -mysle ze dzis jaksienic nie zmieni skorzystam z 14 dniwej mozilwosc z rezygnacji z umowy póki czas jeszcze
odpowiedź