Konkurs "Znamy się" w Internecie
Agencja HYPERmedia jest autorem konkursu realizowanego dla PZU Życie oraz kreacji promujących konkurs w sieci
Agencja HYPERmedia jest autorem konkursu realizowanego dla PZU Życie oraz kreacji promujących konkurs w sieci. Na wszystkich internautów, którzy zarejestrują się na stronie www.znamysie.pl i prawidłowo odpowiedzą na zamieszczone tam pytanie, czekają płyty z muzyką.
W sieci rozpoczęła się kampania komunikacyjna PZU Życie mająca na celu zainteresowanie młodych ludzi ofertą ubezpieczeniową firmy oraz budowanie pozytywnego wizerunku wśród jej przyszłych klientów.
Adresatami akcji konkursowej jest młode pokolenie internautów, do których chce dotrzeć największa firma ubezpieczeniowa w kraju. Służy temu witryna konkursowa zaprojektowana i wykonana przez Agencję HYPERmedia. Dzięki zarejestrowaniu się na stronie i udzieleniu prawidłowej odpowiedzi na pytanie dotyczące ubezpieczenia Pogodna Jesień, internauci mogą wygrać jedną z 10 tysięcy płyt z muzyką dance lub techno.
Agencja HYPERmedia jest również współautorem kampanii promującej witrynę www.znamysie.pl. Kreacje promujące konkurs "Znamy się" wyświetlane są na serwisach adresowanych do młodzieży (m.in. Ściąga.pl, Vivapolska.tv, Nauka.pl, Mtv.pl) oraz na najpopularniejszych komunikatorach (Gadu Gadu, Tlen.pl).
Serwis jest elementem szeroko rozumianej kampanii komunikacyjnej skierowanej do młodych użytkowników sieci - mówi Dominik Kaznowski, odpowiedzialny za projekty internetowe w PZU Życie, - Chcemy dotrzeć do pokolenia 20-30 latków tworząc projekty, które do nich przemawiają oraz zawierają elementy emocjonalne. W przypadku www.znamysie.pl kreacja serwisu nawiązuje do sentymentalnych czasów komputerów ZX Spectrum, Commodore czy ATARI.
Dołącz do dyskusji: Konkurs "Znamy się" w Internecie