Konkurs reklamowy KTR-u zaplanowany na kwiecień
Prace do nowego konkursu kreacji w reklamie można zgłaszać do 29 marca
W piątek, 20.02, odbyło się spotkanie Klubu Twórców Reklamy. Na spotkaniu dyskutowano kryteria zgłaszania kandydatów do jury konkursu kreatywnego przygotowywanego przez KTR na kwiecień
Zdecydowano, iż jurorami konkursu mogą być: pracownicy działów kreacji agencji reklamowych, firm designerskich i agencji internetowych, oraz znani środowisku artyści, twórcy sztuki - nie tylko reklamowej, uznawani przez środowisko reklamowe za autorytety w swoich dziedzinach. Ostateczna lista jurorów zostanie wyłoniona w drodze głosowania na posiedzeniu Komitetu Organizacyjnego konkursu. Termin nadsyłania zgłoszeń do listy jurorów upływa 26.02.
Na spotkaniu oglądano prace nadesłane przez agencje, na ogłoszony przez KTR w ubiegłym miesiącu konkurs na logo Klubu, oraz nazwę nagrody i projekt statuetki - mającej być nagrodą w konkursie Klubu Twórców Reklamy. Na konkurs nadesłano wiele ponad 30 prac z agencji G7, JWT, PZL, Grupa66/TBWA, CP DDB. Ostatecznie wybrano jeden z nadesłanych przez agencję G7 projektów. Zaproponowana przez team kreatywny koncepcja ma zostać poddana dalszemu rozwinięciu i opracowaniu przez autorów.
Autorzy mają do piątku - 27.02 godz. 9:30 - planowane spotkanie Klubu - rozwinąć koncept, i zaproponować rozwiązania, które będą podstawą do opracowania kampanii reklamowej konkursu.
Ustalono również, że prace do nowego konkursu kreacji w reklamie można zgłaszać do 29 marca (prace wykonane w okresie od 15 grudnia 2002 do 15 marca 2003 r.). Jury będzie obradować w połowie kwietnia.
Gala konkursu zaplanowana jest na 26 kwietnia br. w Teatrze Polskim. Za jej organizację jest odpowiedzialny Iwo Zaniewski z PZL.
Dołącz do dyskusji: Konkurs reklamowy KTR-u zaplanowany na kwiecień