Koniec UPC Polska. Strona internetowa sieci kablowej zlikwidowana
Marka UPC Polska przeszła do historii także w internecie. Od 1 września nie funkcjonuje oddzielna strona tej sieci kablowej. Internauci, którzy wybierają adres upc.pl, są przekierowywani do serwisu internetowego play.pl. - Witaj w Play, czuj się tu jak u siebie! UPC Polska połączyło się z Play - można przeczytać na witrynie.
Jeszcze ostatniego dnia sierpnia, serwis internetowy UPC Polska funkcjonował. W lewym górnym rogu znajdowały się dwa logotypy. Po wprowadzeniu przekierowania, widać już tylko znak Play. - UPC to teraz Play. Tu załatwisz wszystkie kwestie związane z UPC - wyjaśnia operator osobom odwiedzającym stronę upc.pl. Zamieszcza także linki do strony na temat usług UPC i serwisu Moje UPC, za którego pośrednictwem można opłacić fakturę, sprawdzić swoje usługi, dokupić nowe lub dowiedzieć się o problemach technicznych. Na przykład związanych z pracami konserwacyjnymi w okolicy.
Na podstronie play.pl/upc-przeszlo-do-play adresowanej do dotychczasowych klientów sieci kablowej, można przeczytać, że Moje UPC jest dalej dostępne. - Twoja umowa nie zmieniła się. Zachowujesz wszystkie korzyści i numer konta do płatności. Twój adres e-mail nie zmienił się.Tak samo logujesz się, odbierasz i wysyłasz wiadomości - zapewnia operator. Poniżej zamieszczono materiały dotyczące modemów, dekoderów, listy kanałów, UPC na żądanie (VOD), pakietu bezpieczeństwa, usług telewizyjnych i pozostałych tematów.
Stopniowy rebranding
W 2020 roku francuska Grupa Iliad za 9,6 mld zł kupiła sieć komórkową Play. W kwietniu 2022 roku sfinalizowano z kolei przejęcie UPC Polska od Liberty Global za 7,013 mld zł. Niedługo później ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „UPC przeszło do Play”. Mocno ograniczono wydatki na marketing samego UPC Polska.
Na początku lutego pracownicy UPC Polska przenieśli się z biurowca Spark przy al. Solidarności na warszawskiej Woli do biurowca Neopark na Mokotowie, gdzie siedzibę ma operator Play. W kwietniu portal Wirtualnemedia.pl informował, że docelowo dojdzie do rebrandingu UPC Polska na Play. - Rozwijamy nasze usługi zarówno pod marką Play, jak i UPC. Co do zasady, decyzje biznesowe komunikujemy oficjalnymi kanałami spółki - komentowało te doniesienia biuro prasowe Play.
Pod koniec maja UPC Polska wprowadził pakiety telewizyjne Play dla nowych abonentów. Obejmowały 157 kanałów zamiast dotychczasowych 189. Atutem tej oferty miała być jednak swoboda w wyborze wykupywanych co miesiąc serwisów streamingowych. W ostatnich miesiącach Play dołączył część stacji, których nie miał w pakietach, a były one częścią oferty UPC. Dodano kanały: TVP Info, TVP Kultura, TVP Sport, TVP Nauka i Alfa TVP, TV Republika, a ostatnio także Eurosport 2. W pakietach Play wciąż nie są oferowane: TVP Historia, TVP ABC, TVP Seriale, TVP Rozrywka, TVP Kobieta, TVP Polonia, TVP Dokument, TVP World, TVP HD, Belsat, Adventure, AXN Spin, Bollywood TV, DocuBox, Fashion TV, FightBox, FightKlub, FilmBox Action, FilmBox Arthouse, FilmBox Extra, FilmBox Family, FilmBox Premium, Ginx E-sports TV, Golf Channel, Kino TV, Mezzo, Mezzo Live, Novela TV, Sky News, SportKlub i Top Kids.
Latem Play ograniczył liczbę salonów i wysp sprzedażowych UPC w centrach handlowych. Część placówek, które były w innych lokalizacjach przemianowano na Salony Obsługi i Sprzedaży Play. 31 sierpnia nastąpiło prawne połączenie spółek P4 (operator sieci Play) i UPC Polska. - Formalne połączenie Play i UPC nie wiąże się z odejściem osób na stanowiskach dyrektorskich. Zarząd spółki pozostaje bez zmian - tłumaczyło w rozmowie z Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Play.
Dołącz do dyskusji: Koniec UPC Polska. Strona internetowa sieci kablowej zlikwidowana