Koniec serialu „Nie rób scen”. TVN przegrał z konkurencją
Komediowy serial „Nie rób scen” oglądało średnio 1,1 mln widzów. TVN w czasie emisji produkcji przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 7,42 mln zł.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że serial „Nie rób scen” oglądało średnio 1,10 mln osób. Przełożyło się to na 7,02 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 8,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Serial na antenie TVN oglądać można było w niedzielne wieczory w okresie od 1 marca do 24 maja 2015 roku. Pierwsze trzy odcinki produkcji wyemitowano o godz. 21.50, a potem przeniesiono ją na godz. 21.20 - TVN zmodyfikował swoją ramówkę, zamieniając miejscami seriale „Nie rób scen” i „Maż czy nie mąż” (więcej na ten temat).
Zdecydowanie najwięcej widzów - 1,86 mln - miał pierwszy odcinek produkcji. W zestawieniu trzech topowych odcinków znalazły się dwa te, które TVN pokazał o pierwotnej porze emisji, czyli o godz. 21.50 i jeden z 21.20.
Trzy topowe odcinki „Nie rób scen”
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR% |
01-03-2015 |
1 858 024 |
13,40% |
22-03-2015 |
1 262 247 |
7,89% |
15-03-2015 |
1 237 468 |
8,92% |
TVN w paśmie nadawania „Nie rób scen” przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem z wynikiem na poziomie 16,54 proc. była TVP1, nadająca w tym czasie filmy fabularne oraz audycje związane z wyborami prezydenckimi. Drugie miejsce zajął Polsat („Tylko muzyka” i filmy; 15,67 proc.), a trzecia była TVP2 („Służby specjalne”, „Krew z krwi” i „Paranienormalni Tonight”; 7,10 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był Polsat, a kolejne miejsca zajęły: Jedynka, TVN i Dwójka.
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVP1 |
2 592 902 |
16,54% |
14,26% |
Polsat |
2 457 154 |
15,67% |
16,28% |
TVP2 |
1 112 384 |
7,10% |
6,94% |
TVN - Nie rób scen |
1 100 889 |
7,02% |
8,89% |
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji serialu wyniosły 7,42 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Serial „Nie rób scen” pokazywał zabawną i prawdziwą stronę życia kobiet po 30-tce. Główne role w produkcji grały: Joanna Brodzik, Aleksandra Popławska, Monika Mariotti oraz Magdalena Popławska.
Z powodu słabych wyników oglądalności telewizja TVN podjęła decyzję o zakończeniu emisji „Nie rób scen” po pierwszym sezonie (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Koniec serialu „Nie rób scen”. TVN przegrał z konkurencją
Bawiłem się setnie...
Szkoda, że już go nie będzie, ale przynajmniej będę miłą wiecej wolnego czasu.