SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec serialu "GLOW"

Platforma Netflix zrezygnowała z nakręcenia czwartego i zarazem finałowego sezonu serialu "GLOW".

Stworzony przez Liz Flahive i Carly Mensch cykl opowiada o grupie 15 wrestlerek w połowie lat 80. w Los Angeles. Ich perypetie cieszyły się niezłą popularnością wśród użytkowników Netfliksa, więc w sierpniu 2019 roku podjęto decyzję o produkcji następnego sezonu. Zanim pandemia koronowirusa zablokowała prace na planie zdjęciowym, udało się nakręcić jeden nowy odcinek. Kolejnych już nie będzie.

- Podjęliśmy trudną decyzję, aby nie robić czwartego sezonu "GLOW" ze względu na COVID-19, który sprawia, że kręcenie show z dużą obsadą i bliskim kontaktem fizycznym jest szczególnie trudne - powiedział rzecznik stremingowego giganta w specjalnym oświadczeniu dla serwisu Deadline. - Jesteśmy bardzo wdzięczni Liz Flahive i Carly Mensch, a także Jenji Kohan i wszystkim scenarzystom, obsadzie oraz całej ekipie za podzielenie się z nami i światem tą historią o niesamowitych kobietach z "GLOW".

Na smutną wiadomość zareagowały w mediach społecznościowych również aktorki występujące w serialu, m.in. Alison Brie, Britt Baron, Rebekka Johnson i Shakira Barrera.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Going to miss this... Forever grateful to my GLOW family for changing my life forever. ❤️ #glownetflix

Post udostępniony przez Alison Brie (@alisonbrie)

 

 

 

 

Netflix z rekordowym kwartałem

W drugim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o 24,9 proc. do 6,15 mld dolarów oraz 720 mln dolarów zysku netto. Liczba jego subskrybentów zwiększyła się o 10,09 mln do 192,95 mln. Na stanowisko CEO został powołany Ted Sarandos, będzie je dzielił z Reedem Hastingsem.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. przeglądarkową wersję Netfliksa odwiedziło 4,76 mln polskich internautów, wykonując 65,96 mln odsłon.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Comapritech wynika, że może ich być 900 tys.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: Koniec serialu "GLOW"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl