Koniec wiosennej odsłony „Misji futbol”. „Kontrakt z Onetem wygasł i póki co nie ma nowego"
W Onecie i Kanale Sportowym w zeszły poniedziałek nie wyemitowano już nowego odcinka „Misji futbol”, bo wiosenny sezon cyklu planowano do 1 czerwca. - Sytuacja jest specyficzna. Rozmawiamy. Dajcie nam kilkadziesiąt godzin - poinformował Mateusz Borek, jeden z prowadzących program i współwłaściciel Kanału Sportowego.
W poniedziałek po godz. 10 nie pokazano nowego odcinka „Misji futbol”, co zdziwiło wielu internautów. Cykl od marca br. jest realizowany przez Kanał Sportowy, zasadnicza część jest emitowana w tym kanale i na stronie głównej Onetu, a dogrywkę można oglądać tylko w kanale.
W programie dyskutują zazwyczaj Mateusz Borek, Tomasz Smokowski i Dariusz Szpakowski, a także gość w studiu i osoby, z którymi prowadzący łączą się przez wideokomunikatory.
- Dzisiaj nie ma #MisjaFutbol. Kontrakt z Onetem wygasł i póki co nie ma nowego. Zobaczymy, jak się rozmowy potoczą - stwierdził na Twitterze Krzysztof Stanowski, współwłaściciel Kanału Sportowego. - „Misja Futbol” to tytuł Onetu. My jako Kanał Sportowy nie mamy prawa z tego tytułu bez symultanicznej transmisji korzystać. To jest nasz partner, mój partner. Sytuacja jest specyficzna. Rozmawiamy. Dajcie nam kilkadziesiąt godzin - dodał Mateusz Borek.
Szanowni. Nie wdając się w szczegóły. Nasz kontrakt @Sportowy_Kanal z @OnetSport zakończył się 8 czerwca. Rozmawiamy o przyszłości. Niczego nie przesądzamy. Prosimy o wyrozumiałość. Dziś z oczywistych przyczyn nie mogliśmy zrobić Misji Futbol. Będziemy Was informować na dniach.
— Mateusz Borek (@BorekMati) June 15, 2020
Co na to Ringier Axel Springer Polska, właściciel Onetu? - Zgodnie z założeniami zakończyła się wiosenna edycja programu „Misja futbol”. O dalszych planach poinformujemy w terminie późniejszym - przekazała nam Agnieszka Skrzypek-Makowska, menedżer ds. komunikacji w firmie.
Zdecydowana większość rozgrywek piłkarskich została zawieszona w połowie marca z powodu epidemii koronawirusa. Zaczęto je wznawiać w połowie maja bez udziału publiczności - jako pierwsza ze znaczących lig wróciła niemiecka Bundesliga, pod koniec maja polska PKO BP Ekstraklasa, a w zeszły weekend hiszpańska La Liga.
„Misja futbol” była pokazywana co tydzień przez cały czas zawieszenia rozgrywek.
Gdyby nie epidemia, sezon ligowy byłby już zakończony, a od kilku dni trwałoby Euro 2020 (miało być rozgrywane od 12 czerwca do 12 lipca). Już połowie marca turniej został przełożony o rok, tak samo jak letnie igrzyska olimpijskie.
Według badania Gemius/PBI w maju br. Onet.pl zanotował 17,93 mln użytkowników, 1,81 mld odsłon oraz 20 minut i 56 sekund średniego dobowego czasu korzystania przez odwiedzającego.
Kanał Sportowy ma obecnie 255 tys. subskrybentów, a zamieszczonych tam ponad 210 materiałów zanotowało w sumie 27,3 mln odtworzeń.
Dołącz do dyskusji: Koniec wiosennej odsłony „Misji futbol”. „Kontrakt z Onetem wygasł i póki co nie ma nowego"