Koniec marki Era. 5 czerwca startuje T-Mobile
5 czerwca w Polsce zadebiutuje globalna marka telekomunikacyjna T-Mobile, który zastąpi Erę. Proces rebrandingu potrwa kilka miesięcy, a dla klientów przygotowana zostanie nowa oferta usług.
Wraz z wprowadzanymi zmianami sieć T-Mobile w Polsce zyska nowe logo - „T” oraz hasło przewodnie „Chwile, które łączą”, polską wersję hasła Deutsche Telekom „Life is for sharing” . Nastąpi też szereg zmian w działaniu firmy i w ofercie. W ciągu najbliższych tygodni dostosowany zostanie wygląd ponad 1000 salonów i sklepów sieci T-Mobile do standardów i wizualizacji tej marki na świecie.
Z dniem 5 czerwca nastąpią też zmiany we wszystkich systemach wewnętrznych i zewnętrznych, zarówno tych widocznych, jak i niewidocznych dla klientów. Jednym z elementów tych zmian będzie uruchomienie nowej strony internetowej www.t-mobile.pl., na którą będą automatycznie przekierowywani internauci z dotychczasowej strony www.era.pl.
>>> Stratedzy reklamowi: dużo plusów w konsolidacji Plusa
- Jesteśmy dumni, że PTC staje się pełnoprawną częścią rodziny Deutsche Telekom, a marka T-Mobile już wkrótce pojawi się na polskim rynku. PTC jest drugą co do wielkości firmą w naszym europejskim portfolio, liderem mobilnych technologii i czołowym polskim pracodawcą - powiedział Roland Mahler, Chief Regional Officer Europe w Deutsche Telekom. - Polski rynek telekomunikacyjny przedstawia olbrzymie możliwości dalszego korzystnego wzrostu - jest przecież największym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej i nadal się rozwija - dodał.
>>> Analitycy: Rebranding Ery niekorzystny dla TPSA
- Wraz z nową na polskim rynku, międzynarodową marką T-Mobile wprowadzamy jej globalne wartości: prostota, kompetencje i innowacyjność. Będą one przyświecać wszystkim naszym działaniom i wprowadzanym, nowym ofertom. Natomiast w naszym podejściu nie zmieni się to, co zawsze było naszą najmocniejszą stroną: jakość, obsługa klienta i profesjonalizm pracowników - podkreślił Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Sieć T-Mobile będzie oferować wszystkie dotychczas świadczone przez PTC pod marką Era usługi i produkty mobilne oraz stacjonarne, zarówno w systemie abonamentowymi, jak i przedpłaconym, dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Dlatego klienci PTC korzystający obecnie z usług sieci Era będą mogli bez żadnych przeszkód kontynuować swoje dotychczasowe umowy i jednocześnie korzystać z nowych promocji oferowanych przez T-Mobile.
>>> Jaka oferta sieci T-Mobile w Polsce - czytaj więcej
Spółka Polska Telefonia Cyfrowa została współzałożona w 1995 roku przez Deutsche Telekom, jeden z największych koncernów telekomunikacyjnych na świecie. PTC jest obecnie drugą co do wielkości w Grupie Deutsche Telekom firmą świadczącą usługi telefonii mobilnej,
Grupa Deutsche Telekom obsługuje około 128 milionów klientów usług mobilnych, 36 milionów linii stacjonarnych i w przybliżeniu 17 milionów linii szerokopasmowych (dane na 31 marca 2011). Grupa świadczy usługi i produkty dla sieci stacjonarnych, telefonii komórkowej, Internetu oraz IPTV, a także oferuje rozwiązania ICT dla klientów biznesowych i korporacyjnych. Deutsche Telekom jest obecny w ponad 50 krajach i zatrudnia około 244 tysięcy pracowników na całym świecie. Grupa wypracowała w roku finansowym 2010 przychody w wysokości 62,4 miliarda euro; ponad połowa z nich pochodziła spoza Niemiec (dane na 31 grudnia 2010).
Dołącz do dyskusji: Koniec marki Era. 5 czerwca startuje T-Mobile
Pracuję w Niemczech. Do tej pory trzeba było kombinować, z kupowaniem niemieckich kart. Wszyscy znajomi tak robili. Teraz polska karta może służyć po obu stronach Odry.