1,30 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem
Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,30 mln widzów, o 50 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dało TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Nowe odcinki 26. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.35, w okresie od 2 marca do 25 maja br. Cykl śledziło średnio 1,30 mln osób. Przełożyło się to na 11,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,42 proc. w grupie 16-49 oraz 15,71 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 30 marca br. Przed telewizorami zgromadził 1,47 mln oglądających.
Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 50 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 3 marca do 26 maja 2022 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,35 mln widzów, przy udziałach na poziomie 11,95 proc. w 4+, 15,80 proc. w 16-49 i 18,84 proc. w 16-59.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji”, czyli w czwartkowym paśmie między godz. 21.36 a 22.36 miał 11,35 proc. udziału. Stacja była liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, co przełożyło się na 11,25 proc. udziału, a dalej uplasowały się: Polsat (5,44 proc.) oraz TVN24 (4,49 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 20-54 TVN miał dużą przewagę nad konkurencją.
Za produkcję „Kuchennych rewolucji” odpowiada Constantin Entertainment Polska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,30 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem
tymczasem tabela pokazuje, że średnia oglądalność to prawie 2,3 mln