Koncentrat pomidorowy Łowicz w saszetce reklamowany hasłem „W sam raz na raz” (wideo)
W portfolio marki Łowicz (Maspex Wadowice) pojawił się nowy produkt - koncentrat pomidorowy w saszetce. Promuje go kampania pod hasłem „W sam raz na raz”, którą przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Mindshare.
Koncentrat pomidorowy w saszetce to nowość w portfolio marki Łowicz. Reklamuje ją 15-sekundowy spot, emitowany w telewizji i internecie. Pokazuje praktyczne wykorzystanie produktu do różnych potraw – zup, sosów czy bigosu.
Za kreację spotu odpowiada agencja Brasil, a za zakup mediów Mindshare.
W sierpniu portfolio Łowicza powiększyło się o dwa warianty sosów – Jasny i Ciemny, którym także towarzyszyła kampania reklamowa. W październiku w mediach promowane były pomidory w puszcze i dżemy truskawkowe.
Dołącz do dyskusji: Koncentrat pomidorowy Łowicz w saszetce reklamowany hasłem „W sam raz na raz” (wideo)