SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Komunikator Gadu-Gadu droższy o ponad 30%

Nowa oferta reklamowa komunikatora Gadu-Gadu

Sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. z dniem 1 marca wprowadza nową ofertę reklamową Gadu - Gadu. Nowa oferta wiąże się ze zmianą cen reklam w komunikatorze oraz z wprowadzeniem nowej formy reklamy.

Od 1 marca 2004 nowa cena jednego dnia emisji banera reklamowego będzie wynosiła 25.000 PLN w dni robocze i 22.000 PLN w soboty i niedzielę (ceny netto, bez VAT) (obecnie odpowiednio 18000 i 15000). Nowa cena komunikatu reklamowego to 18.000 PLN za emisję w dzień roboczy i 12.000 PLN za emisje w soboty i niedzielę (obecnie odpowiednio 15000 i 10000).

Nowa cena wiąże się - już tradycyjnie - z rosnącą oglądalnością i możliwościami reklamowymi Gadu - Gadu. Obecnie z komunikatora korzysta dziennie średnio 930.000 osób (750.000 w soboty i niedziele), generujących 7 mln odsłon dziennie (6 mln w soboty i niedziele).

- Oznacza to, że koszt tysiąca odsłon (CPM) kształtuje się na poziomie 3,8 PLN, a koszt dotarcia do tysiąca użytkowników na poziomie 29 PLN , co czyni reklamę w Gadu - Gadu jedną z najefektywniejszych kosztowo powierzchni reklamowych w polskim internecie - informuje adnet.

Drugą nowością jest wprowadzenie unikatowej formy reklamowej - logo w belce menu komunikatora. Przykład wykorzystania reklamowego tej powierzchni prezentowany jest poniżej.

Oferta nowego produktu na komunikatorze obejmuje:

  • Ekspozycję klikalnego logo w komunikatorze przez okres jednego miesiąca,
  • Pełną wyłączność reklamową w tym miejscu komunikatora,
  • Raport zawierający liczbę ekspozycji logo oraz kliknięć w niego. Cena ekspozycji buttona (logo) przez jeden miesiąc wynosi 80.000 PLN (netto, bez VAT).

    Zasięg miesięczny: 1,64 mln

    Liczba odsłon miesięcznie: 119,11 mln

    "Wprowadzenie nowej formy reklamy w komunikatorze Gadu - Gadu to kolejny etap poszukiwania niestandardowych form promocji dla naszych reklamodawców. Uważam, że możliwości reklamowe komunikatora Gadu - Gadu są ograniczone jedynie naszą wyobraźnią. Kolejne zaskakujące oferty dla reklamodawców wprowadzimy już wkrótce" - mówi Marek Rusiecki, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A.
  • Dołącz do dyskusji: Komunikator Gadu-Gadu droższy o ponad 30%

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl