Kompletna kuracja z Immunalem
DEMO Effective Launching rozpoczęła kolejną kampanię reklamową Immunalu
Kampania obejmuje reklamę w Radio Zet, działania BTL'owe w aptekach, materiały POS oraz informacje dla lekarzy. Celem kampanii jest wzrost świadomości marki i zwiększenie sprzedaży. Działania reklamowe potrwają do końca marca 2004 roku.
"W czasie kampanii chcemy uświadomić ludziom, że stosowanie tylko środków zwalczających objawy w czasie walki z przeziębieniem i grypą jest niewystarczające! Leki te likwidują objawy, ale nie leczą organizmu, nie są w stanie wzmocnić go na tyle, by pacjent wyzdrowiał do końca. Dzięki Immunalowi kuracja jest kompletna. Organizm wspierany z zewnątrz lekami objawowymi i "od środka" Immunalem szybciej wraca do zdrowia" - wyjaśnia główny przekaz kampanii Agnieszka Czarnecka, Kierownik Marki OTC, Lek Polska.
Tego typu komunikat niesie spot reklamowy emitowany w Radiu Zet. Podkreśla on, że Immunal jest lekiem zapewniającym kompletność kuracji. Poszerzone informacje na ten temat można znaleźć w dostępnym w aptekach drugim numerze gazetki "Zdrowie bez tajemnic". Artykuły tam zawarte tłumaczą, jak działa Immunal w różnych sytuacjach, m.in. w przypadku przeziębienia, grypy, nadkażenia bakteryjnego.
W aptekach są również prowadzone promocje z hostessami. W ramach kampanii przeprowadzona zostanie także akcja zwiększającą rozpoznawalność leku w środowisku lekarzy. Otrzymają oni obszerne informacje na temat Immunalu w postaci folderów, książek i plakatów.
Rozpoczęta kampania jest już czwartym projektem promującym Immunal, który został zrealizowany przez agencję DEMO na zlecenie Lek Polska. Wcześniejsze akcje obejmowały głównie działania public relations (advertoriale i happeningi) oraz działania reklamowe w prasie kobiecej. Oprócz Immunalu, DEMO opiekuje się również inną marką należącą do Lek Polska - Deprimem, który jest lekiem na poprawę nastroju.
Dołącz do dyskusji: Kompletna kuracja z Immunalem