Kolporter wycenił swoją sieć saloników na 60-80 mln zł
Wystawiona na sprzedaż przez Kolportera sieć salonów prasowych możebyć warta 60-80 mln zł, wynika z informacji "Dziennika GazetyPrawnej". Według gazety, spółka uważa, że jej zakupemzainteresowanych jest kilkanaście podmiotów, ale jedyną firmą,która publicznie zadeklarowała zainteresowanie jest Ruch.
"Rzeczywista wycena różni się od szacunków" - powiedział"Dziennikowi Gazeta Prawna" rzecznik Kolportera Maciej Topolski.Według informacji dziennika Ruch chciałby przejąć jedynie 400 z 900saloników Kolportera. Przedstawiciele Ruchu nie skomentowali jednaktej informacji.
"Dziennik Gazeta Prawna" ocenia, że uzyskanie wysokiej cenybędzie trudne, bo w ubiegłym roku właściciel salonów, spółkaKolporter Sieci Handlowe, miała stratę netto.
Topolski deklaruje jednak, że sieć salonów jest rentowna, astrata była spowodowana przez zlikwidowane już 24 SalonyMultimedialne.
Pod koniec września prezes Ruchu Włodzimierz Biały informował,że finalizacja umowy zakupu sieci saloników jest - jego zdaniem -możliwa jeszcze w tym roku. Zaznaczył, że spółka złożyła zapytaniew sprawie wstępnej oferty Kolporterowi, ale (wówczas) nie otrzymałajeszcze odpowiedzi.
Spółka Ruch miała 28,84 mln zł jednostkowej straty netto w Ipoł. 2009 roku wobec 6,22 mln zł straty rok wcześniej. Strataoperacyjna wyniosła 31,18 mln zł wobec 12,50 mln zł straty rokwcześniej. Przychody wyniosły 1963,15 mln zł wobec 2069,04 mln złrok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Kolporter wycenił swoją sieć saloników na 60-80 mln zł