Kolporter chce zwiększyć liczbę placówek do 950 w 2012 r.
Kolporter planuje w 2012 r. zwiększyć liczbę zarządzanych salonów prasowych z 870 do 950 w ciągu tego roku, wynika z wypowiedzi wiceprezesa Mateusza Wiśniewskiego.
"W tej chwili mamy ok. 870 saloników, z czego już blisko 100 tosalony Top-Press, które zostały bardzo dobrze przyjęte zarówno przez konsumentów, jak i firmy wynajmujące lokale w centrach handlowych i komunikacyjnych. Planujemy w 2012 roku intensywny rozwój sieci Saloników Prasowych i Top-Pressów, aby osiągnąć liczbę 950 lokalizacji" - powiedział Wiśniewski.
Kolporter ma trzy własne sieci handlowe: saloniki prasowe, salony Top-Press oraz sklepy spożywcze Dobry Wybór.
"Drugi kierunek naszych działań to poprawa efektywności sprzedaży, realizowana głównie poprzez optymalizację oferty asortymentowej oraz narzędzi wsparcia sprzedaży. Na tym polu notujemy systematyczne wzrosty, wyraźnie przekraczające rynkowe średnie. Na przykład w styczniu sprzedaż w sieci własnej Kolportera wzrosła, licząc rok do roku, o blisko 20%" - poinformował Wiśniewski.
Dodał, że do końca tego roku sieć sklepów Dobry Wybór ma liczyć 100 sklepów.
"Od połowy ubiegłego roku, kiedy podjęliśmy decyzję o zakończeniu testowania tego formatu sprzedażowego, konsekwentnie rozpoczęliśmy realizację swoich planów, czyli pracę nad rozwojem sieci i pozyskiwaniem nowych lokalizacji. Najpierw sklepy Dobrego Wyboru otwieraliśmy wyłącznie w centralnej Polsce, obecnie pozyskujemy lokalizacje praktycznie w całym kraju. Mocno pracujemy nad rozszerzaniem sprzedaży kategorii produktów świeżych" - zaznaczył wiceprezes Kolportera.
Departament Sieci Własnej Kolportera zarządza 870 salonikami prasowymi, w tym 95 salonami Top-Press, buduje sieć osiedlowych marketów spożywczych Dobry Wybór, świadczy również usługi reklamowe i realizuje programy konsumenckie.
Dołącz do dyskusji: Kolporter chce zwiększyć liczbę placówek do 950 w 2012 r.