Kolory z L'Orealem
Koncern L’Oreal wprowadziła na polski rynek farby do koloryzacji włosów Couleur Experte profesjonalny systemu wielotonowej koloryzacji włosów w domu
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszyć będzie kampania reklamowa w mediach.
Czas trwania kampanii: październik – grudzień br.;
Cele kampanii: Zwiększenie wśród konsumentek świadomości (znajomości) produktu, edukacja konsumentki poinformowanie o produkcie,
Grupa docelowa kampanii: Stanowią kobiety w wieku 25-40 lat, nowoczesne, aktywne, poszukujące, pewne siebie, wyrafinowane mieszkanki miast; Interesujące się modą, lubiące nowości w koloryzacji oraz eksperymentowanie z własnym wyglądem, znające zarówno walory koloryzacji w domu jak i salonie fryzjerskim. Kobiety te poszukują naturalnego koloru, którego jednak jak dotąd nie uzyskały w domowej koloryzacji. Poszukują i cenią produkty o najwyższej jakości. Couleur Experte pokrywa siwe włosy więc każda kobieta (bez względu na wiek) może ten produkt stosować.
Media: telewizja: (TVP, POLSAT, TVN 7 i kanały tematyczne), prasa ( „Viva!”, „Gala”, „ELLE”, „Twój Styl”, „Cosm oplitan”, „Olivia”, „Glamour”, „Wysokie Obcasy”, „Claudia”, „Tina”, „Przyjaciółka”);
Klient: L’Oreal.
Agencja: McCann Ericksonn; McCann Ericksonn Polska – adaptacja.
Dom mediowy: Optimedia Poland.
Hasło kampanii: „Odkryj pierwszą wielotonową koloryzację”.
źródło: brief
Dołącz do dyskusji: Kolory z L'Orealem