1,44 mln widzów „Koła fortuny” z Norbim. Teleturniej ze stabilną oglądalnością
„Koło fortuny” - z Norbertem „Norbi” Dudziukiem w roli nowego prowadzącego - ogląda średnio 1,44 mln osób. Obecny sezon teleturnieju względem analogicznego okresu rok wcześniej gromadzi porównywalną oglądalność - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych 103 odcinków teleturnieju „Koło fortuny” poprowadzonych przez Norberta „Norbi” Dudziuka (wyemitowanych w okresie od 7 września do 18 grudnia 2019 roku) w TVP2 wyniosła 1,44 mln osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 16,78 proc. wśród wszystkich widzów, 11,93 proc. w grupie 16-49 oraz 12,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 2,07 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 543 tys., a w 16-59 - 858 tys.).
Telewizyjna Dwójka nowy sezon „Koła fortuny” rozpoczęła już jednak w poniedziałek, 2 września. Pierwsze pięć odcinków teleturnieju poprowadził jeszcze Rafał Brzozowski. Od 2 września do 18 grudnia średnia widownia „Koła fortuny” wyniosła 1,42 mln widzów (odpowiednio 16,67 proc., 11,80 proc. i 12,75 proc. udziału).
##NEWS jtm ##
W analizowanym czasie najwięcej widzów przyciągnął odcinek audycji z 1 grudnia. Śledziło go średnio 2,52 mln osób.
Dla porównania, średnia widownia „Koła fortuny” poprzedniego sezonu w analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 1 września do 17 grudnia 2018 roku) wyniosła 1,44 mln osób. Przełożyło się to na 16,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,39 proc. w grupie 16-59. W tym ujęciu oglądalność teleturnieju w przybliżeniu pozostała na dotychczasowym poziomie.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,16 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,44 mln widzów „Koła fortuny” z Norbim. Teleturniej ze stabilną oglądalnością