Kolejny przetarg marketingowy PKO Bank Polskiego
Bank PKO poszukuje firmy do przygotowania modeli ekonometrycznych w zakresie kampanii marketingowych.
Postępowanie PKO BP prowadzone jest w trybie RFI (request for information – prośba o informacje). Dotyczy przygotowania modeli ekonometrycznych: wyjaśniających sprzedaż 3-4 podstawowych produktów banku, pozwalających na optymalizację media-mix w planowanych kampaniach marketingowych.
„Bank oczekuje, że informacje uzyskane z analizy ekonometrycznej wyjaśnią wpływ różnych czynników (wewnętrznych - bankowych i zewnętrznych - rynkowych) na sprzedaż poszczególnych produktów bankowych, oraz pozwolą na elastyczną bieżącą optymalizację wydatków w różnych mediach (telewizja, internet, radio, outdoor) na jak najwyższym poziomie szczegółowości w danym medium (np. dobór konkretnych nośników mediów, godziny, miejsca emisji, siła komunikacji w kampaniach poszczególnych produktów)” – czytamy w opisie przedmiotu zamówienia.
Zobacz: PKO BP szuka w przetargu m.in. dostawcy usług merchandisingowych
Termin nadsyłania odpowiedzi upływa w dniu 26 lutego 2024 roku, o godzinie 13:00. Szczegóły zamówienia dostępne są na stronie internetowej banku w zakładce "przetargi".
Wybrane firmy zostaną zaproszone do dalszych etapów postępowania.
Dołącz do dyskusji: Kolejny przetarg marketingowy PKO Bank Polskiego