Kolejny krok naprzód
Agencja Interaktywna HYPERmedia po raz trzeci została laureatem nagrody IMPACTOR w kategorii najlepsza agencja interaktywna roku 2004
Nagrody Polskiego Przemysłu Reklamowego rozdane zostały już po raz siódmy. Tytuł dla agencji interaktywnej roku przyznawany jest przez przedstawicieli branży interaktywnej od trzech lat. IMPACTOR dla najlepszej Agencji Interaktywnej Roku 2004 po raz trzeci zdobyła agencja HYPERmedia.
Impactor 2004, to zwieńczenie mojej wizji HYPERmedia na polskim rynku. Nagroda tym bardziej cieszy, że dostaliśmy ją za ", nowe produkty internetowe, wzrost na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, a przede wszystkim za uczciwe traktowanie klienta". To oni są naszą wizytówką i im dedykuję tą nagrodę. Przyznanie nam tytułu agencji interaktywnej roku przez tak zacne grono jury świadczy o tym, że nadal jesteśmy niekwestionowanym liderem polskiego rynku interaktywnego. - mówi Sławomir Stępniewski, prezes agencji HYPERmedia.
Chciałbym podziękować wszystkim partnerom biznesowym za zaangażowanie, mobilizację do ciężkiej pracy i wiarę, że wspólnie możemy zrobić wiele dla edukacji rynku, a co za tym idzie spowodować wzrost znaczenia Internetu jako medium. Ta nagroda to niezwykłe wyróżnienie, ale nie chcemy popaść w samozachwyt i nadal będzie podwyższać poprzeczkę jakości wykonywanych usług.Gorące podziękowania należą się także mojemu zespołowi, który umiejętnością współpracy, innowacyjną myślą i wykorzystaniem potencjału grupy tworzy projekty, które zyskują uznanie ze strony branży.- dziękuje wszystkim zaangażowanym w prace Sławomir Stępniewski.
Wysoki poziom satysfakcji dotychczas obsługiwanych klientów, a także dynamika pozyskiwania nowych kontrahentów pozwala nam śmiało i bez obaw spoglądać na naszą przyszłość i osiągane wyniki. Przyszedł czas na to, aby wejść z konkretną ofertą w region Europy Środkowej oraz Wschodniej. Szczególnie interesuje nas współpraca w obszarze rynku krajów nadbałtyckich i Rosji. - tłumaczy plany na przyszłość Prezes agencji.
Jeszcze lepsi w przyszłości
HYPERmedia działa na rynku interaktywnym od 1996 roku. Od momentu powstania firma wypracowała standardy w sztuce e-komunikacji i niezachwianą pozycję lidera w branży. Agencja może poszczycić się stałą współpracą z Grupą PKO BP, Polską Telefonią Cyfrową ERA, firmą Oracle Polska, Procter&Gamble, Grupą PZU, czy Komisją Europejską. W ostatnim roku HYPERmedia rozpoczęła współpracę z 11 markami o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku, m.in. Deloitte, Philip Morris Polska, Maspex Wadowice (Tymbark), IKEA, Nokia, etc. Obecnie Agencja HYPERmedia pracuje dla 28 stałych klientów.
W 2004 roku agencja pracowała na wzrost skuteczności komunikacji internetowej i na poprawę standardów branży. Udowodniła także opłacalność wykorzystania Internetu, jako medium promocyjnego przeprowadzając udane projekty, m.in. wraz z PKO Bankiem Polskim strategię sponsoringową związaną z Olimpiadą, a także zakrojoną na wielką skalę strategię stałej obecności banku w portalach.
Sukcesem okazała się także internetowa kampania prewencyjna PZU S.A. ,,Bezpieczny rajd" i serwis www.tymbark.com.pl. Agencja wprowadziła pod koniec 2004 roku na rynek nowy produkt o nazwie WebContactCenter, dzięki któremu Internet może stać się podstawowym kanałem komunikacji z klientami firm.
Tomasz Toczewski, dyrektor generalny agencji HYPERmedia -"2004 rok to rok wielu unikalnych projektów oraz poprawy jakości naszej pracy i świadczonych usług. W ubiegłym roku agencja stała się dojrzalsza i bardziej dynamiczna, a swój rozwój oparliśmy o konkretne założenia strategiczne, wynikających z wnikliwej analizy rynku. Przyjęcie takiej strategii działania powoduje, że jesteśmy równoprawnym konkurentem na rynku globalnym. Nagroda Impactora jest dowodem, na to, że ciężka praca jest zauważana, doceniana i przynosi wymierne efekty. Jestem dumny, że również w tym roku mogłem odebrać ją w imieniu agencji."
Dołącz do dyskusji: Kolejny krok naprzód