SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolejna prowokacyjna kampania Cropptown

Cropptown znowu prowokuje. Tym razem głównym motywem akcji promocyjnej odzieżowej sieci są dwa odważne znaki drogowe, które podkreślają, że "Cropptown to miejsce stworzone dla chłopców i dla dziewczynek". Kampania realizowana jest w ramach cyklu 'Zupełnie inna jazda'.

Akcja ruszyła na początku października i potrwa do połowy listopada. Największym wykorzystanym w niej medium jest outdoor. Reklamy zostały umieszczone na frontlightach, backlightach, citilightach i wiatach przystankowych, oklejono nimi także autobusy. Można je zobaczyć w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.

W ramach akcji realizowane są także intensywne działania w kilkuset wybranych szkołach (gimnazjach, liceach i uczelniach wyższych) - Wielu dyrektorów nie wyraziło zgody na powieszenie reklamy z wybranymi na outdoor znakami, dlatego w szkołach zawisną inne "odważne znaki" zadedykowane dla kampanii - mówi nam Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor artystyczny LPP.

jhjhgjghjg

Kampania realizowana jest także w internecie. Reklamy pojawią się w portalach Wirtualna Polska, Interia.pl i w komunikatorze Gadu-Gadu. Poza tym przez miesiąc wysyłane będą emaile do osób będących w bazie adresowej Cropptown, użytkowników poczty WP i Interii, wykorzystane zostaną także sms-y.

Akcję będą wspierać reklamy prasowe w "Machinie", "Aktyvist", "Magazynie Hip-Hop", "Dlaczego?", "Euro Studencie" i "Young Club", a także radiowe w Radiu Eska i RMF Maxxx. W obu rozgłośniach pojawią się również sponsorowane programy oraz konkursy.

Na potrzeby akcji powstał także specjalny interaktywny serwis www.cropptown.pl, w którym internauci znajdą nowe kolekcje ubrań, filmy i reklamy, ale także wiele aktywnych aplikacji wciągających do interakcji. Powstała także reklama telewizyjna, która będzie emitowana na ekranach w salonach Cropptown, w kinach oraz na antenie 4fun TV.

hfhdfhdfhdfhd

Kolejna odsłona kampanii "Zupełnie inna jazda" będzie mocno prezentowana także w centrach handlowych. W tym celu wykorzystane zostaną witryny sklepowe, materiały reklamowe, a także odbywające się w centrach eventy.

Poza Polską akcja realizowana jest także w Czechach, Rosji, Estonii, na Litwie, Łotwie i na Słowacji.

Kreację kampanii przygotował zespół kreatywny LPP. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Universal McCann oraz spółka LPP we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: Kolejna prowokacyjna kampania Cropptown

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl