Kolejna marka Ferrero w portfolio HYPERmedia
W związku z wejściem na ekrany polskich kin filmu 'Happy Feet. Tupot Małych Stóp' firma Ferrero uruchomiła akcję promocyjną produktów Kinder Pingui.
W promocji za punkty zbierane z opakowań Kinder Pingui można otrzymać oryginalne gadżety z filmu „Happy Feet. Tupot Małych Stóp”. Autorem internetowej strony promocyjnej www.kinderpingui.pl jest agencja interaktywna HYPERmedia, członek globalnej sieci interaktywnej ISOBAR.
Głównym wyzwaniem postawionym przed HYPERmedia było zaprojektowanie strony atrakcyjnej dla dzieci i kojarzącej się z zabawą. Ferrero chciało również pokazać elementy łączące promocję Kinder Pingui z filmem „Happy Feet.Tupot Małych Stóp” i jego bohaterami.
Kreacja agencji HYPERmedia, ze względu na charakter grupy docelowej, zdecydowała się na wykorzystanie multimediów. Na stronie, w sekcji „Baw się” mali użytkownicy znajdą interaktywne gry i zabawy, których głównymi bohaterami są pingwiny. Agencja zaprojektowała także gadżety multimedialne: active desktop, wygaszacze ekranu, tapety na pulpit, skórę na program Winamp. Z poziomu www można również wysłać kartkę elektroniczną. Każdemu słowu zapisanemu w pozdrowieniach odpowiada taneczna figura pingwina.
Strona zgodnie z założeniami zawiera również szczegółowy regulamin promocji i informacje o produkcie Kinder Pingui w wersji Choco i Cocco.
Agencja HYPERmedia była także autorem stron produktowych marek TIC TAC i TIC TAC Icegloo, których właścicielem jest firma Ferraro.
Dołącz do dyskusji: Kolejna marka Ferrero w portfolio HYPERmedia