Škoda Yeti reklamowana w wersji Street (wideo)
W najważniejszych mediach trwa kampania reklamująca limitowaną edycję samochodu Škoda Yeti o nazwie Street. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated i dom mediowy Mediacom.
Kampania Škody Yeti Street jest oparta na reklamie pokazującej wizytę w warsztacie samochodowym wymagającego klienta. Żartobliwy przekaz prezentuje to auto jako alternatywę dla miejskich, kompaktowych samochodów, podkreślając, że oferuje ono wysoką funkcjonalność i bezpieczeństwo zarówno w codziennej eksploatacji, jak i podczas wypadów za miasto.
Akcja reklamowa od 11 listopada jest prowadzona w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne), radiu, prasie (dzienniki i magazyny), internecie (m.in. reklamy video), kinach (w największych miastach) oraz w sklepach MediaMarkt i Saturn (emisje spotu na ekranach). Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom. Koncepcja kreatywna stworzona przez Change Integrated być może będzie też wykorzystywana w innych krajach - zastanawia się nad tym kierownictwo Škoda Auto.
Dołącz do dyskusji: Škoda Yeti reklamowana w wersji Street (wideo)