SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Škoda piętnasty raz oficjalnym partnerem Tour de France

Škoda po raz 15. będzie oficjalnym partnerem wyścigu kolarskiego Tour de France, którego tegoroczna edycja rozpoczyna się 7 lipca br. w Noirmoutier-en-l'île, miejscowości położonej na wyspie na Atlantyku. Producent zasili organizatorów 250 autami.

- Jesteśmy producentem, który swoją przygodę zaczynał od rowerów. Dlatego wyścigi kolarskie są nam szczególnie bliskie. Nasze zaangażowanie w Tour de France jest obszerne i kompleksowe. Wierzymy, że ma to również wpływ na wzmocnienie naszego wizerunku i świadomości marki Škoda wśród konsumentów - mówi Alain Faver, członek zarządu Škoda Auto ds. sprzedaży i marketingu.

Marka jest partnerem Tour de France od 2004 roku. Podczas tegorocznej edycji, producent oprócz udostępnienia 250 pojazdów, które mają usprawnić organizację oraz monitoring wyścigów, będzie wspierać specjalną aplikację, w ramach której widzowie wyścigu mogą śledzić statystyki, wyniki i być na bieżąco z wydarzeniami z trasy.

Logotyp Škody pojawi się na zielonej koszulce lidera wyścigu, którą producent sponsoruje już czwarty rok z rzędu, wyróżniając najlepszego spośród 176 uczestników wyścigu. Ponadto firma uruchamia specjalny konkurs „Zawsze dla tych, którzy jeżdżą”, w ramach którego można wygrać VIPowskie wejściówki na Tour de France.

Tour de France składa się z 21 etapów, które stanowią trasę 3 351 kilometrów. Podczas wyścigu, kolarze będą musieli stawić czoła górskim rejonom. Natkną się na Col de Colombiere, Col de la Madeleine i słynną narciarską dolinę Alpe d’Huez, zanim 29 lipca przekroczą metę, znajdującą się na paryskich Polach Elizejskich.

Dołącz do dyskusji: Škoda piętnasty raz oficjalnym partnerem Tour de France

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl