SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Škoda reklamuje Enyaq Coupé jako "mój elektryczny SUV”

Ruszyła nowa kampania marki Škoda, pod hasłem “Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV”. To pierwsza kampania wykorzystująca nową identyfikację wizualną marki. Za koncept kreatywny oraz obsługę SoMe odpowiada agencja z grupy dentsu Polska – dentsu Creative.

Realizacja nowej kampanii marki odbyła się na eko-planie, w ramach którego podjęto działania mające wpływ na ograniczenie śladu węglowego produkcji. Wykorzystano m.in. auta spełniające określone normy emisji spalin, dobór lokalnych producentów czy rezygnację z plastiku.

Škoda Enyaq Coupé to w pełni elektryczny SUV z pięknym designem. W kampanii prezentujemy zalety samochodu, pokazujemy jego piękną linie, osiągi oraz podkreślamy proekologiczność aut elektrycznych. Mówimy o możliwości realizowania swoich pasji i odkrywaniu tego, co dla nas najważniejsze, na wzór postawy bohaterki naszego spotu – Joanny Biedermann, pilotki dreamlinera i szybowca – komentuje  Nazar Al-Khouri, client partner w dentsu Creative.

„Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” to pierwsza kampania marki w nowej identyfikacji wizualnej, podkreślającej zachodzącą transformację oraz kierunek rozwoju producenta samochodów. Jej elementem jest spot wideo, który pokazuje, jak Škoda Enyaq Coupé wspiera w odkrywaniu świata bez ograniczeń. Do współpracy przy produkcji filmu marka zaprosiła Joannę Biedermann – polską pilotkę.

Marka gotowa na przyszłość

Jak informuje firma, nowa identyfikacja wizualna Škody to spojrzenie w przyszłość, a także odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów. Odświeżona tożsamość korporacyjna ma poprawiać wygląd w cyfrowych kanałach komunikacji, daje możliwość szerszego użycia znaku słownego oraz podkreśla nowoczesny i charakterystyczny język designu marki. Nowe flagowe barwy Škody, czyli dwa odcienie zieleni: Emerald Green i Electric Green, mają wskazywać bieżące priorytety producenta: ekologię, zrównoważony rozwój oraz elektromobilność.

- Premiera spotu „Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” to szczególny moment dla Škody. Jest to pierwsza kampania w nowej identyfikacji wizualnej, która odzwierciedla zmiany zachodzące w naszej firmie, a także wskazuje kierunek dalszego rozwoju. Przyszłość jest elektryczna, ekologiczna i ekscytująca, czyli dokładnie taka, jak nasza Škoda Enyaq Coupé! - mówi Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda Polska.

Kampania promocyjna marki Škoda o ogólnopolskim zasięgu, potrwa od początku kwietnia do końca maja. Obejmuje telewizję, digital, kina oraz social media marki. Za koncept kreatywny oraz działania z zakresu SoMe odpowiada agencja dentsu Creative, produkcję: ONES Production, zakup mediów: PHD Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Škoda reklamuje Enyaq Coupé jako "mój elektryczny SUV”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl