„Kobieta na krańcu świata 9” hitem TVN. Stacja nokautuje konkurencję
Najnowszy sezon „Kobieta na krańcu świata” po siedmiu odcinkach gromadzi 1,29 mln widzów. Program daje TVN bezkonkurencyjnego lidera w rynku telewizyjnym. Dzień przed emisją w TVN podróżniczą serię oglądać można w Travel Channel, gdzie ją śledzi 10 tys. osób.
9. sezon „Kobiety na krańcu świata” oglądać można w niedziele o godz. 11.00, począwszy od 10 września br. Siedem pierwszych odcinków najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,29 mln osób. Przełożyło się to na 14,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualenemedia.pl przez jeden z domów mediowych.
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 8 października br. Przed telewizorami zgromadził on 1,50 mln oglądających.
TVN w paśmie emisji „Kobiety na krańcu świata”, czyli w niedziele w godz. 11.00-11.30 ma 14,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Daje to tej stacji pozycję bezkonkurencyjnego lidera wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
Drugie miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie filmy fabularne, co przekłada się na 5,82 proc. udziału. Dalej plasują się: TVP2 (gł. dokumenty; 5,17 proc.) oraz TVP1 (misyjne audycje; 4,53 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-49.
Dzień wcześniej przed emisją w TVN premierowy odcinek „Kobiety na krańcu świata” można oglądać w Travel Channel. Średnia widownia pierwszych siedmiu odcinków audycji na antenie tej stacji wyniosła 10 tys. widzów, co przełożyło się na 0,17 proc. udziału w 4+ i 0,09 proc. w 16-49.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 9,79 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta na krańcu świata 9” hitem TVN. Stacja nokautuje konkurencję