„Kobieta i Życie” nowym liderem wśród pism poradnikowych
W kwietniu 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Dobre Rady”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2014 roku wyniosła 444 622 egz. W porównaniu do kwietnia 2013 roku zwiększyła się ona o 38,23 proc. - najbardziej w zestawieniu. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce czwarte.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce należało do magazynu „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 380 804 egz., po wzroście o 14,76 proc.
Ostatnią pozycję na podium zajął „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 2,13 proc. do 338 419 egz. Tytuł ten w sierpniu ub.r. został odświeżony (więcej na ten temat).
Oczko niżej uplasowały się „Dobre Rady” (Grupa Burda), które rok wcześniej były liderem. Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,22 proc. do 338 034 egz.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 489 894 | 444 622 | 444 622 | 469 895 | 321 650 | 321 650 |
Świat Kobiety | 489 919 | 380 804 | 380 804 | 499 843 | 331 814 | 331 814 |
Poradnik Domowy | 430 000 | 338 419 | 338 419 | 479 959 | 331 413 | 331 357 |
Dobre Rady | 500 000 | 338 034 | 338 034 | 560 000 | 394 054 | 394 054 |
Claudia | 385 639 | 223 340 | 223 340 | 379 920 | 217 799 | 217 799 |
Cała Ty | 340 785 | 166 555 | 166 555 | - | - | - |
Olivia | 224 953 | 152 588 | 152 588 | 324 930 | 163 820 | 163 820 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 24,03 proc.) wśród miesięczników poradnikowych pochwalić się mogła „Kobieta i Życie”. Z kolei największy spadek odnotował tutaj „Poradnik Domowy” - było to 4,79 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | kwiecień | marzec | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 489 894 | 444 622 | 444 622 | 430 018 | 358 468 | 358 468 |
Świat Kobiety | 489 919 | 380 804 | 380 804 | 429 913 | 317 330 | 317 330 |
Poradnik Domowy | 430 000 | 338 419 | 338 419 | 490 000 | 355 432 | 355 432 |
Dobre Rady | 500 000 | 338 034 | 338 034 | 500 000 | 351 928 | 351 928 |
Claudia | 385 639 | 223 340 | 223 340 | 389 130 | 206 506 | 206 506 |
Cała Ty | 340 785 | 166 555 | 166 555 | 343 100 | 174 297 | 174 297 |
Olivia | 224 953 | 152 588 | 152 588 | 229 973 | 133 226 | 133 226 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” nowym liderem wśród pism poradnikowych