Kobieca historia dorastania reklamuje rosół drobiowy Winiary (wideo)
W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa rosołu drobiowego Winiary (produkowanego przez Nestlé Polska). Akcję, skierowaną głównie do kobiet, przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy MEC.
Spot z kampanii pokazuje dzieciństwo i dorastanie bohaterki, której w różnych sytuacjach życiowych towarzyszy rosół Winiary podawany przez matkę. W ostatniej scenie to dorosła już bohaterka serwuje takie danie swojemu chłopakowi. Reklama podkreśla, że kostki rosołu drobiowego Winiary pozwalają przygotować smaczną, domową zupę.
Kampania jest skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 25-50 lat mieszkających w miastach.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały tematyczne z oferty Polsatu i TVN) oraz internecie (serwisy VoD).
Kreacją spotu zajęła się agencja Publicis Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Kobieca historia dorastania reklamuje rosół drobiowy Winiary (wideo)