Klarna rusza z nową odsłoną kampanii „I cóż, że ze Szwecji”, promującej polskie marki
Najnowsza kampania „I Cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” startuje z początkiem października i będzie trwała dwa tygodnie. Fintech promuje w niej polskie marki takie jak Reserved, Balagan czy Ania Kuczyńska.
Kampania „I cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” ma na celu promocję polskich marek modowych, które oferują płatności od Klarny. Hasło kampanii to znany w Polsce łamaniec językowy, który w przekorny sposób nawiązuje do szwedzkich korzeni firmy, przy jednoczesnym podkreśleniu zaangażowania we wsparcie lokalnych merchantów.
Najnowsza kampania Klarny „I cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach”, prezentuje polskie marki: Reserved, Sinsay, Ania Kuczyńska, Local Heroes, Moliera2, House, Balagan oraz Lebrand, gdzie można płacić za pośrednictwem Klarny.
Kampania „Cóż, że ze Szwecji. Zapłać Klarną w polskich sklepach” swoim zasięgiem obejmie Internet, OOH oraz kanały własne Klarny i merchantów.
Za koncepcję kreatywną odpowiadają Agnieszka Twaróg oraz Bartosz Kwiatek z Klarny. Działania komunikacyjnie będzie wspierać Havas PR Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Klarna rusza z nową odsłoną kampanii „I cóż, że ze Szwecji”, promującej polskie marki