Konopacka, Olender i Waligórska w zespole Kiss Digital
Agencja Kiss Digital powiększa zespół o specjalistki marketingu i reklamy zatrudniając Urszulę Konopacką (new business manager), Agnieszkę Olender (growth hacker) oraz Edytę Waligórską (account executive).
Urszula Konopacka posiada kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu. Nadzorowała realizację kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych oraz social mediowych dla marek polskich i zagranicznych. Współpracowała m.in. z firmami LG, Coca-Cola HBC, Intersport, Velvet, Tchibo, Teva, Amway, Fervex, Apteki DOZ, Prima, TantumVerde, Mlekowita, Tefal, Moulinex, Krups, a także z podmiotami publicznymi.
Agnieszka Olender doświadczenie zdobywała w firmach Skalski Growth oraz Ivision.pl. Prowadziła płatne kampanie w kanałach social media, Google Ads oraz email mailingowe, z wykorzystaniem testów A/B oraz marketing automation. Specjalizuje się w researchu, pozyskiwaniu użytkowników, analityce internetowej oraz audytach, a także SEO. Realizowała kampanie m.in. dla: Printbox, VirtusLab, Subaru Import Polska, Purelli, Anny Starmach.
Edyta Waligórska karierę rozpoczynała w Publicis Media (Zenith, Starcom), tworząc analizy rynku, konkurencji, grup docelowych oraz strategie komunikacyjne marek. Współpracowała m.in. z Grupą Lactalis, Electroluxem, Lotosem czy Grupą Żywiec. Zajmowała się planowaniem, zakupem i monitoringiem kampanii reklamowych offline oraz online dla klientów.
- Zespół otrzymał dzięki nowym osobom bardzo silne wsparcie - mówi Mateusz Zguda, CEO Kiss Digital. - Dotyczy ono trzech obszarów: planowania i kontroli działań performance i growth, koordynacji projektów marketingowych, a także facylitacji nowych klientów w obszarze usług marketingowych w agencji - dodaje.
Wśród klientów agencji znajdują się polskie i globalne marki, takie jak Olimp Labs, Delikatesy Centrum, Haddad Brands, Traficar, Dotpay, PayPo, Scanmed, Avon, a także nagradzane zagraniczne startupy.
Dołącz do dyskusji: Konopacka, Olender i Waligórska w zespole Kiss Digital