Kioskarz Robert Górski w reklamach Orange na Kartę przenosi numery piłkarzom z Plusa, Play i T-Mobile (wideo)
Nowe reklamy Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego w roli kioskarza toczą się na boisku piłkarskim, gdzie grają zawodnicy w barwach Plusa, Play i T-Mobile. Kampanię przygotowały agencja reklamowa Publicis Poland i dom mediowy Initiative Warszawa.
W nowych spotach kiosk z Robertem Górskim pojawia się na boisku, gdzie grają piłkarze ubrani w koszulki w kolorach symbolizujących konkurencyjne sieci telekomunikacyjne: fioletowym (Play), zielonym (Plus) i magentowym (T-Mobile).
Górski krytykuje oferty konkurentów i zachęca każdego zawodnika, żeby przeszedł do Orange na Kartę (z zachowaniem dotychczasowego numeru), daje też każdemu pomarańczową koszulkę. Informuje też, że w Orange na Kartę po doładowaniu za 26 zł otrzymuje się nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci na 31 dni oraz, w ramach promocji „Internet za darmo”, po doładowaniu za minimum 25 zł - 6 GB pakietu internetowego na 30 dni.
W reklamach pojawiają się też odniesienia do kampanii marketingowych konkurencyjnych sieci. Piłkarz w fioletowej koszulce według Roberta Górskiego gwiazdorzy (w reklamach Play od ponad trzech lat występują różni celebryci - niedawno pojawił się w tej roli trener Adam Nawałka). Zawodnik w zielonej koszulce trafia w kiosk piłką, co Górski komentuje stwierdzeniem „Brawo ty”, pojawiającym się od roku w różnych wariantach w reklamach Plusa. Natomiast w T-Mobile zdaniem Górskiego internetu jest „tyle co kot napłakał” (w kampaniach T-Mobile od roku występuje Tomasz Kot).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Na końcu krótszych spotów prezentowane są plansze porównujące ofertę Orange na Kartę z analogicznymi taryfami konkurentów.
Orange Polska kolejny raz w swoich reklamach żartuje z konkurencyjnych sieci. W ostatniej kampanii nju mobile pokazano w krzywym zwierciadle celebrytów promujących Play, siatkarzy z reklamach Plusa i Tomasza Kota reklamującego T-Mobile.
Nowa kampania Orange na Kartę jest realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Kioskarz Robert Górski w reklamach Orange na Kartę przenosi numery piłkarzom z Plusa, Play i T-Mobile (wideo)