KinAds organizuje filmowe poranki dla dzieci
Broker reklamy kinowej KinAds uruchomił autorską platformę programową „Kina(ds) Dzieciom”. Dzięki niej dzieci w całej Polsce otrzymają dostęp do oferty filmowej przygotowanej przez firmę.
Przygotowania do startu projektu trwają od maja br. Wówczas w wybranych kinach sieci wystartowały „Dziecięce poranki” - pokazy bajek skierowane do dzieci od drugiego roku życia. Ideą „Poranków” jest umożliwienie dzieciom oglądania ulubionych bajkowych bohaterów na wielkim ekranie oraz spędzania czasu wspólnie z rodzicami, czy dziadkami. W pierwszej odsłonie zaprezentowano widzom trzy bajki: „Tree Fu”, „Przygody Słoniczki Elli” i „Dinopociąg”, zaś w kolejnej klasyczne produkcje: „Mała Syrenka”, „Alicja w krainie czarów”, „Lew Król Dżungli”, „Pocahontas”, „Śpiąca Królewna”.
Od września „Poranki” będą organizowane już w ponad 30 kinach w całej Polsce. W zależności od miasta i kina emitowane będą z różną częstotliwością: w każdy lub w co drugi weekend. Poranki promowane są w mediach lokalnych, na stronach internetowych kin i w mediach społecznościowych, w przedszkolach, a także w formie spotów przed filmami dla dzieci.
KinAds jako broker reklamy kinowej dysponuje ogólnopolską siecią 235 kin tradycyjnych.
Dołącz do dyskusji: KinAds organizuje filmowe poranki dla dzieci