Disney+ ma już szefa w Polsce. "Budujemy zespół założycielski"
Przemysław Pluta, w przeszłości kierujący platformami Spotify i PayPal w Polsce, objął stanowisko dyrektora Disney+ w Europie Środkowo-Wschodniej. Będzie odpowiadał za uruchomienie serwisu m.in. w naszym kraju - jego start jest planowany na 14 czerwca.
- Dwa tygodnie temu dołączyłem do Disney+, aby kierować rozwojem w regionie CEE (Europa Środkowo-Wschodnia - przyp.). Budujemy zespół założycielski - napisał Pluta na Linkedin. Z jego wpisu wynika, że do swojego zespołu poszukuje osób zajmujących się operacjami handlowymi, brand marketingiem, performance marketingiem oraz zaangażowaniem i utrzymaniem klienta.
Przemysław Pluta przez ostatnie trzy lata pracował przy platformie e-commerce Pell.pl, której jest współzałożycielem. W latach 2012-2019 związany był ze Spotify, odpowiadając za rozwój tej muzycznej platformy m.in. w Polsce. Ostatnio pracował tam na stanowisku markets strategy and operations w Europie Południowo-Wschodniej, a zaczynał jako new markets lead.
Wcześniej Pluta pracował w PayPalu, kolejno jako country manager w Polsce i regional manager w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W przeszłości związany był też z platformą eBay.
Data startu i ceny Disney+ w Polsce
Platforma Disney+ w Polsce ma ruszyć 14 czerwca 2022 r. W połowie kwietnia serwis rozpoczął w Polsce działania promocyjne na Facebooku i Instagramie.
Miesięcznie polscy użytkownicy zapłacą za dostęp do Disney+ 28,99 zł. Można też zdecydować się na pakiet roczny płacąc jednorazowo 289,90 zł.
Użytkownicy Disney+ będą mogli korzystać z serwisu nawet na czterech urządzeniach jednocześnie. Przy wybranych tytułach będą mieć dostęp do funkcji IMAX Enhanced. Jednocześnie dostaną możliwość nieograniczonej liczby pobrań nawet na dziesięciu urządzeniach, a także będą mogli ustawić do siedmiu profili, w tym dostosowany specjalnie dla dzieci profil dziecięcy, który pozwala na dostęp do treści ograniczonych ze względu na wiek odbiorców.
Oferta serwisu Disney+ w Polsce
W ofercie nowego serwisu znajdą się nie tylko produkcje Disneya, ale także Pixara, Marvela, National Geographic, pod marką Star (FX, 20th Century Studios, Searchlight) i pod marką "Star Wars". W ramach ogólnorozrywkowych produkcji, w Disney+ będzie można zobaczyć takie tytuły jak „Simpsonowie” czy “Grey’s Anatomy: Chirurdzy”. Z kolei National Geographic przedstawi m.in.d serial dokumentalny „The World According To Jeff Goldblum”.
Serwis Disney+ wystartował w listopadzie 2019 r. Obecnie jest dostępny m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii, Puerto Rico, Belgii, Danii, Finlandii, Islandii, Luksemburgu, Norwegii, Szwecji, Portugalii, Austrii, Francji, Hiszpanii, Indiach, Indonezji, Irlandii, Japonii, Monako, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Włoszech.
Dołącz do dyskusji: Disney+ ma już szefa w Polsce. "Budujemy zespół założycielski"