„Kibicuj Justynie!” - zachęca w kampanii Raiffeisen Polbank (wideo)
W swojej nowej wizerunkowej kampanii reklamowej Raiffeisen Polbank zachęca do dopingowania Justyny Kowalczyk w ruszającym sezonie narciarskim. Głównym elementem akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy GPD Advertising, Bomaye i Starcom - jest konkurs prowadzony na stronie KibicujJustynie.pl.
W konkursie pod hasłem „Kibicuj Justynie!” chodzi o zamieszczanie w serwisie KibicujJustynie.pl zdjęć i filmików pokazujących, jak dopinguje się Justynę Kowalczyk. Na przesłane materiały będą głosować internauci, a co tydzień spośród 20 najlepiej ocenionych komisja konkursowa wybierze 14, przyznając ich autorom telefony, tablety, kubki i powerbanki. W finale komisja wybierze zwycięzcę, który wygra wyjazd z osobą towarzyszącą na mistrzostwa świata w narciarstwie klasycznym, zaplanowane na koniec lutego przyszłego roku w szwedzkim Falun. Akcja potrwa do końca stycznia.
- Konkurs ma na celu ocieplenie marki Raiffeisen Polbank jako banku, który jest bliski ludziom, zachęca do pozytywnych działań, w tym przypadku na polu sportowym, do aktywności, zdrowego trybu życia. A przecież Justyna Kowalczyk, nasza najlepsza biegaczka narciarska, w startującym właśnie sezonie będzie ponownie walczyć o najwyższe światowe laury, więc na pewno zasługuje na nasz doping i wsparcie - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbanku. - Obecne zasady naszej współpracy nie przewidują udziału Justyną Kowalczyk w kampaniach produktowych banku - zaznacza.
Justyna Kowalczyk występuje w reklamach Raiffeisen Polbanku (a wcześniej Polbanku) od ponad czterech lat. Po tym jak w połowie br. zawodniczka przyznała się do poważnych problemów osobistych, spekulowano, że bank nie przedłuży z nią umowy, jednak ten szybko zdementował takie doniesienia (więcej na ten temat).
Konkurs „Kibicuj Justynie!” wspiera kampania reklamowa w internecie (spoty w serwisach Player.pl, Ipla, TVP.pl i YouTube, aktywności na facebookowym fanpage’u Justyny Kowalczyk), kinach (standy w holach kin Cinema City) oraz oddziałach Raiffeisen Polbanku (animacje LCD, reklamy na ekranach bankomatów).
Kreacją kampanii zajęła się agencja GPD Advertising, produkcją spotu - dom produkcyjny Bomaye, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Kibicuj Justynie!” - zachęca w kampanii Raiffeisen Polbank (wideo)