Kibice przed telewizorem reklamują piwo Tyskie (wideo)
W ramach kampanii piwa Tyskie pod hasłem „Prosta taktyka na mecz” emitowane są spoty, których głównymi bohaterami są kibice oglądający mecze w telewizji. Reklamy przygotowała agencja Tequila Polska.
W reklamach Tyskiego kibice siedząc przed telewizorem i oglądając mecz, wymieniają się zabawnie dwuznacznymi powiedzonkami piłkarskimi. Spoty zachęcają do udziału w konkursie prowadzonym na stronie Tyskie.pl, w którym należy w oryginalny sposób dokończyć zaproponowany początek zdania inspirowanego jedną ze słynnych wypowiedzi Kazimierza Górskiego.
Codziennie 20 autorów najciekawszych stwierdzeń otrzymuje 24-paki Tyskiego. Zabawa potrwa do 15 lipca.
Przypomnijmy, że od ponad miesiąca emitowane są reklamy piwa Tyskie, w których sentencje Kazimierza Górskiego przypomina Arkadiusz Jakubik (obejrzyj to).
Cała kampania jest prowadzona pod hasłem „Prosta taktyka na mecz”. Jej kreacją zajęła się agencja Grey Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Spoty internetowe przygotowała agencja Tequila Polska.
Dołącz do dyskusji: Kibice przed telewizorem reklamują piwo Tyskie (wideo)