KFC reklamuje Mix Box (wideo)
W restauracjach KFC menu Mix Box zostaje wprowadzone w nowej odsłonie. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller.
W ramach nowej oferty klienci KFC mogą wskazywać najważniejszy element Mix Boxa, wybierając spośród dwóch kanapek Longer, dwóch Mini Twisterów lub jednego Longera i jednego Mini Twistera. Ponadto tradycyjnego Longera na jedną z jego nowych opcji: Marco lub Polo.
Kampania reklamująca nową odsłonę Mix Boxa obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty emitowane m.in. w Polsacie, TVN, TV4 i kanałach tematycznych) oraz internet (serwis i facebookowy fanpage KFC Polska).
Reklamy do akcji przygotowała agencja Red8 Advertising, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, niestandardowe aktywności w social media prowadzi zespół marketingu KFC, a za działania PR odpowiada agencja Solski Burson-Marsteller.
Dołącz do dyskusji: KFC reklamuje Mix Box (wideo)