KFC promuje się teleturniejem na Snapchacie (wideo)
Marka KFC, należąca do AmRest Polska, jest promowana w pierwszym polskim teleturnieju na Snapchacie - „Snap & Bite”. Akcję producent realizuje we współpracy z agencją McCann Worlgroup.
KFC we współpracy z agencją reklamową McCann Worldgroup stworzyła teleturniej Snap & Bite. Rozgrywka odbywa się „na żywo”, uczestnicy odpowiadają na pytania i walczą o nagrody w czasie rzeczywistym. Tematem quizu są cztery kraje: Brazylia, Chiny, Indie i USA. Wybór nie jest przypadkowy. Są to miejsca pochodzenia sosów do nowego produktu w KFC -bitesów. Pytania wykraczają poza formę klasycznego teleturnieju, w zabawny sposób prezentują pulę ciekawostek na temat dalekich kultur. W rolę prowadzącego wciela się Jan Frączek, współtwórca internetowego show „Na pełnej”.
Teleturniej Snap & Bite można oglądać co środę od godziny 17 w MyStory na profilu snapchatowym KFC: kfcpolska.
Za realizację projektu odpowiada agencja reklamowa McCann Worldgroup.
Dołącz do dyskusji: KFC promuje się teleturniejem na Snapchacie (wideo)