KFC na 60 urodziny swojego kubełka ze specjalną loterią dla konsumentów
Z okazji sześćdziesiątych urodzin kubełka KFC ruszyła loteria promocyjna, wspierana kampanią reklamową. Za strategię i kreację kampanii odpowiada McCann&MRM.
W 30-sekundowej reklamie telewizyjnej pokazano łączące ludzi relacje i emocje towarzyszące spotkaniom przy stole.
Głównym punktem akcji jest loteria, w której do wygrania będzie łącznie 195 tys. nagród. Za każdy kupiony kubełek otrzymuje się kupon-zdrapkę, który bierze udział w losowaniu nagród. Do wygrania są urodzinowe koszulki, przypinki, okulary czy puszki napoju Pepsi. Oprócz tego, do zdobycia są vouchery biura podróży o wartości 5 tys. zł oraz 60 Złotych Kubełków z kartą magnetyczną, dzięki której będzie można uzupełniać je codziennie, do 31 grudnia.
Kupony będą wydawane wraz z produktami promocyjnymi od 16 sierpnia do 11 września 2017 roku we wszystkich restauracjach sieci i w dostawie.
Kampania potrwa miesiąc, obejmuje spoty w telewizji, internecie, działania w social media i promocję w restauracjach.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja McCann&MRM. Produkcją reklamy zajął się dom produkcyjny Dynamo Film, a za wsparcie public relations odpowiada agencja Weber Shandwick. Za zakup mediów odpowiada Media Direction.
Dołącz do dyskusji: KFC na 60 urodziny swojego kubełka ze specjalną loterią dla konsumentów