SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Każdy jest inny. Każdy jest Super” hasłem kampanii wizerunkowej Super-Pharm

Sieć drogerii Super-Pharm po raz pierwszy w swojej historii wystartowała z kampanią wizerunkową  „Każdy jest inny. Każdy jest Super".

Komunikacja pod hasłem przewodnim „Każdy jest inny. Każdy jest Super” ma na celu podkreślenie pozycjonowania marki, jako miejsca, w którym każdy może poczuć się dobrze i w dogodny sposób znaleźć dla siebie coś super z szerokiej i różnorodnej oferty - niezależnie od swoich zainteresowań, wieku, płci, stylu życia, czy preferencji zakupowych.

Maxineczka w reklamie Super-Pharm

Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty, w których występują osoby reprezentujące szerokie grono klientów marki, w tym influencerka branży beauty – Joanna Ferdynus-Gołuszko, znana jako Maxineczka. Bohaterowie kampanii mówią o swoich potrzebach i odpowiadającej im różnorodności asortymentu – produktach eko, do włosów, dermokosmetykach, perfumach, czy kosmetykach do makijażu m.in. Kontrast między urodą, charakterem oraz potrzebami postaci podkreśla otwartość marki na różnorodność. Ponadto, dzięki ujęciom z procesu robienia zakupów w sklepach stacjonarnych, w aplikacji, czy online, spot podkreśla również omnikanałowy charakter Super-Pharm. Całość spina cover utworu „I love rock’n’roll".

- Dotychczas nasza komunikacja marketingowa opierała się głównie na promocjach cenowych. Czuliśmy, że choć jest to ważne, nie odzwierciedla jednak naszych wartości, kultury organizacyjnej, czy postawy – tego w co wierzymy jako Super-Pharm i kim chcemy być dla naszych klientów i pracowników - komentuje Magdalena Albińska, marketing director Super-Pharm.

Od 17 października spoty będą pojawiać się w stacjach Grupy TVN, Polsat oraz na tematycznych kanałach TVP. Ponadto w przestrzeni outdoorowej przez cały listopad będą widoczne plakaty z key visualem kampanii. Dedykowane grafiki trafią na backlighty w dużych miastach w Polsce oraz ukażą się w postaci siatek wielkoformatowych w Warszawie, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu oraz w Katowicach.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Bardzo. Zakup mediów tradycyjnych powierzono Agencji Wavemarker, a mediów digitalowych Agencji MasterMind.

Dołącz do dyskusji: „Każdy jest inny. Każdy jest Super” hasłem kampanii wizerunkowej Super-Pharm

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rozbawiony
Trudno o bardziej zużyte i puste hasło.
odpowiedź
User
zole
Oni zawsze "czują" i "wierzą". Niczym misjonarze czy tam pustelnicy.
Jakie pieniądze? My? W życiu ;)

odpowiedź
User
lol
Każdy jest inny i tak samo wyglądające kobiety.
odpowiedź