Kawa Inka reklamowana przez prowadzące „Szczyptę smaku” (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania promująca kawę Inka (produkowaną przez firmę Grana). W reklamach występują Olga Kwiecińska i Agata Ziemnicka-Łaska, prowadzące program „Szczypta smaku” w TVN Style. Akcję przygotowały firmy San Markos i Effective Media.
Celem kampanii jest nieznaczne repozycjonowanie marki Inka i wykreowanie mody na tę kawę, z zachowaniem jej dotychczasowych walorów: naturalności i wartości odżywczych. Reklamy mają przekonywać, że Inka, tradycyjnie już obecna w menu Polaków, doskonale wpisuje się w codzienne życie współczesnej kobiety.
Jest to pierwsza kampania Inki po wygraniu przetargu na obsługę reklamową marki przez agencję San Markos.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
W ramach akcji 30- i 15 sekundowe spoty będą emitowane w telewizji oraz internecie. Akcja zaczęła się w poniedziałek i potrwa do końca lutego 2016 roku.
Agencja San Markos przygotowała strategię i kreację kampanii. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media.
Dołącz do dyskusji: Kawa Inka reklamowana przez prowadzące „Szczyptę smaku” (wideo)