„Gdzie wielki wybór na święta mam?” w kampanii sklepów Kaufland
Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt oraz porusza emocje, pokazując, jak piękne są relacje pozbawione uprzedzeń.
W tegorocznej kampanii Kaufland podkreśla, że oferuje wszystko, co potrzebne do zorganizowania świąt. Zwraca w niej uwagę na szeroki asortyment towarów: od produktów spożywczych po prezenty dla najbliższych, czy świąteczne artykuły dekoracyjne.
W kampanii sieć promuje również markę własną K-Favourites, obejmującą delikatesowe przysmaki, przygotowane z wyselekcjonowanych składników, jak np. praliny, bakalie, sery, wędliny. Linii tej poświęcony jest osobny spot świąteczny, który można zobaczyć m.in. w serwisie Youtube.
Kampania jest widoczna zarówno w gazetkach promocyjnych i w sklepach, jak również w telewizji oraz w internecie.
W mediach społecznościowych, na YT, a także w wybranych sieciach kin emitowany jest specjalny spot pt. „Bez Przeszkód”. Pełen emocji film podkreśla siłę relacji pozbawionych uprzedzeń oraz skłania do refleksji nt. pokonywania barier dzielących ludzi.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lidl-biedronka-kaufland-reklamy-promocje ##
Na obserwujących w mediach społecznościowych czekać będą również tematyczne konkursy z nagrodami i dawka świątecznych inspiracji. Szczegóły są dostępne na profilach social media sieci Kaufland (Facebook, Instagram, TikTok).
Koncepcja tegorocznej kampanii świątecznej 360° została przygotowana przez wewnętrzną agencję sieci Kaufland, a reżyserem międzynarodowego wideo jest Thomas Garber.
Dołącz do dyskusji: „Gdzie wielki wybór na święta mam?” w kampanii sklepów Kaufland